|

سکوت معنا دار دنیا جهانبخت برای طلاق از مهراد جم با وجود حاملگی اش!

donia jahanbakht shayaews

زمزمه هایی از طلا مهراد جم و دنیا جهانبخت به گوش می رسد در حالی که دنیا جهانبخت به گفته خودش باردار است!

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا جهانبخت از سلبریتی های بسیار جنجالی دنیای مجازی است که برای اولین بار با یک شکست عشقی به شهرت رسید.او مدعی بود که با یکی از خوانندگان لس آنجلسی روابط عاطفی داشته و دچار ضربه روحی شده، شمار دنبال کنندگان او به طرز باورنکردنی بالا رفت و تبدیل به یکی از چهره های مشهور ایرانی شد. دنیا جهانبخت در حال حاظر بیش از 12.4 میلیون دنبال کننده دارد. جهانبخت هر چند ماه یک بار با راه انداختن موضوعی خاص فالوورهایش را افزایش می دهد.

به گزارش «شایانیوز» اما دنیا جهانبخت سال گذشته وقتی که رابطه اش با مهراد جم را علنی کرد باعث واکنش و تعجب کاربران شد اما این موضوع هم به مرور عادی شد. حالا جهانبخت باید راهی جدید برای جذب دوباره فالوور و افزایش لایک و درآمدش پیدا می کرد و چیزی بهتر و جالب تر از بارداری اش نبود به همین دلیل مدتی پیش در اینستاگرامش اعلام کرد حامله است اما چون با مهراد جم ازدواج نکرده بود باعث حرف و حدیث های زیادی شد.

دنیا جهانبخت

از آن جایی که دروغ و حرف در دنیای مجازی رایج و راحت است، دنیا هم از این روش بسیار استفاده می کند و به فالوور هایش گفت منو مهراد ازدواج شرعی کرده ایم و فرزندمان نیز حلال زاده است. دنیا جهانبخت عکس های زیادی از خود منتشر می کند که در یک تصویر از نظر جسمانی باردار به نظر می آید اما در یک تصویر این گونه نیست!

دنیا جهانبخت

به همین دلیل فعلا کاربران را در خماری و سوال نگه داشته است البته مهراد هم تاکنون چیزی مبنی بر پدر شدنش نگفته است اما جدا از این ها چند وقتی است که زمزمه هایی از طلاق دنیا و مهراد به گوش می رسد ولی دنیا جهانبخت هنوز واکنشی نشان نداده و این موضوع را تکذیب نکرده است در صورتی که به این موضوع در فضای مجازی بسیار پرداخته شده و بازتاب زیادی هم داشته است.

دنیا جهانبخت

بیوگرافی مهراد جم:

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام «شمال» را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه» به انتشار رسید و طرفداران زیادی هم داشت.

دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت:

دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. او زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند.

دنیا جهانبخت

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها