|

درخواست ناراحت کننده فرشته حسینی از ایران برای هم وطنان افغانش!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار و جوان سینمای ایران است که این روز ها بسیار نگران کشور و هم وطنانش است.

لینک کوتاه کپی شد

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تباری است که در سینمای ایران رشد و به شهرت رسید. فرشته حسینی بازیگر نو عروسی که به تازگی با نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی ازدواج کرده است.

به گزارش «شایانیوز» فرشته حسینی زاده ایران است اما مادر و پدری افغانستانی دارد به همین دلیل این روزها با پیشروی طالبان در سرزمین پدری‌اش حسابی نگران شده است و استوری و پست های زیادی در این مورد منتشر می کند. اما حسینی در استوری جدیدش به شایعات مربوط به بسته شدن مرز ایران به‌روی افغانی‌های مهاجر واکنش نشان داد و نوشت: می‌دانم ایران مشکلات خاص خودش را دارد اما لطفا این کار را نکنید!

فرشته حسینی

ظرف روزهای گذشته و با تداوم جنگ در افغانستان، نگرانی‌های زیادی درخصوص وضعیت مردمان این کشور به‌ویژه زنان و دختران به‌وجود آمده و سلبریتی‌های ایرانی هم نسبت به این تحولات واکنش نشان داده‌اند.

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها