|

درگیری ناجور دنیا مدنی با فالوور هایش؛ خجالت بکشید! +عکس

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر خانم کم کار ایرانی است که در تازه ترین استوری های خود درگیری ای لفظی با کاربرانش داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی است که بیشتر مردم او را در پست های اینستاگرامش شناخته اند تا بازیگری در سینما و تلوزیون!

به گزارش «شایانیوز» دنیا مدنی از بازیگرانی است که مشخص است به زور در ایران مانده و شاید هم منتظر چیزی است تا برود. مدنی چندی پیش با انتشار عکس خود از هجرت و رفتن نوشت و احتمالا بزوی شاهد مهاجرت این بازیگر نیز هستیم، البته اگر کشف حجاب نکند خوب است!

دنیا مدنی بازیگری محبوب نیست و ارتباط صمیمانه و خاصی هم با هوادارانش ندارد. دنیا مدنی به تازگی عکسی دسته جمعی منتشر کرده بود که با واکنش اشتباه کاربران نیز مواجه شد و در پاسخ استوری هایی کوبنده گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

دنیا مدنی

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی

ازدواج دنیا مدنی: 

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

دنیا مدنی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها