|

شیلا خداداد هم به خانم های پلنگ سینما اضافه شد! +عکس

shila khodadad shayanews

شیلا خداداد بازیگری دوست داشتنی و جذاب است که به تازگ عکسی از وی با شلوار پلنگی در پارک منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شیلا خداداد بازیگر مطرح و دوست داشتنی سینما و تلوزیون می باشد که چند سالی است که بسیار کم کار شده اما همچنان از سلبریتی های محبوب به حساب می آید.

به گزارش «شایانیوز» شیلا خداداد با 2 میلیون فالوور فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اما با این وجود بی حاشیه و آرام است. شیلا خداداد از بازیگران خوش پوش و جذاب ایرانی می باشد و از پست های اینستاگرامی اش مشخص است که علاقه زیادی هم به همسر و فرزندانش دارد. به تازگی عکسی از شیلا خداداد به همراه دو فرزندش در پارک منتشر شده که خانم بازیگر شلواری پلنگی به پا دارد.

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد:

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد. در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد

شیلا خداد متاهل است و سال ها پیش با آقای فرزین سرکارات ازدواج کرد. رزین سرکارات جراح بینی شیلا خداداد بوده است ه از همین طریق هم با هم آشنا شده و ازدواج کرده اند.

سامیار سرکارات پسرشان در 27 آبان ماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

شیلا خداداد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها