|

خانم بازیگر پولدار با کوهی از لباس؛ سپیده خداوردی هر روز یک تیپ!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر جوان و بی حاشیه ای است که تیپ و استایل های زیادی می زند و پست می کند.

لینک کوتاه کپی شد

سپیده خداوردی بازیگر مطرح و خوش چهره ی سینما و تلویزیون است. سپیده خداوردی از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی است که با اشتراک گذاری عکس های مختلف با استایل های متفاوت و البته لباس های جدید در فضای مجازی به شدت فعال است.

به گزارش «شایانیوز»، سپیده خداوردی علی رغم فعالیت زیاد در فضای مجازی و اشتراک گذاری عکس های مختلف در این بخش بازیگری بی حاشیه محسوب می شود. هرچند خداوردی عکس های معمولی نیز به اشتراک نمی گذارد و تیپ و میکاپ هایی جالب دارد اما خود را از حواشی دور نگه داشته است. در عین حال وی محبوب دنبال کنندگانش در فضای مجازی نیز هست.

سپیده خداوردی عکسی زیبا از خود منتشر کرد که ظاهرا هم عکاس پسر کوچکش بوده و با تیپی شیک و امروزی نیز ظاهر شده است.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی ظاهرا از بازیگران پولدار سینما است زیرا هم بسیار اهل تفریح و گردش می باشد و هم اهل خرید زیاد لباس است و از آن جایی که تعداد بسیاری از عکس هایش با استایل های متفاوت است، مشخص است که از لحاظ مالی شرایط بسیار خوبی دارد اما در این میان خداوردی بیشتر عکس هایش همراه با پسرش است و عکسی از همسر وی دیده نمی شود.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در کنار همسرش
سپیده خداوردی در کنار همسرش

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها