|

دلیل هَرزگی و برهنگی ریحانه پارسا فاش شد! +فیلم

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سالی است که با سریال پدر معروف شد اما با مهارت و کشف حجاب به شهرتی باورنکردنی رسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا دختر هنرمند و با استعداد ایرانی است که این روزها دیگر او را با استعدادش نمی شناسند بلکه با برهنگی و بی بند و باری و بدترین چیز های ممکن می شناسند!

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا پس از بازی در سریال پدر شناخته و معروف شد اما بعد از آن با مهاجرت و کشف حجاب به شهرت خیلی بیشتری رسید. ریحانه پارسا دختری 23 ساله است که می توانست در سینمای ایران از بازیگران درخشان و پر کار شود اما وی آزادی و عریانی را انتخاب کرد. ریحانه ابتدا با انتشار عکس های بی حجابش کاربران زیادی را جذب خود کرد اما ظاهرا برایش این مقدار بر سر زبان ها بودن کم بود.

Untitled (1)

ریحانه پارسا دیگر حد و مرزی برای خودش قائل نیست و آن قدر به سمت برهنگی پیش رفته که دیگر طرفداران و دنبال کنندگانی میلیونی دارد. ریحانه پارسا هر روز حاشیه ای جدید ایجاد می کند و بدن خود را به نمایش می گذارد اما دلیل اصلی آن چیست ؟

ریحانه پارسا آن قدر با شاخ های مجازی و گرگ ها ارتباط داشته که دیگر راه درآمدزایی از طریق برهنگی و کلاه برداری را خوب می داند. وی با انتشار فیلم های کوتاه از خود در استوری اینستاگرامش و گذاشتن لینک یوتیوب کاربران را برای دیدن کامل فیلم به یوتیوب می کشاند.  ریحانه پارسا از اشتیاق کاربران اینستاگرام برای مشاهده بدن او سوء استفاده کرده و درامد دلاری دارد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

یوتیوب در ازای هر مشاهده ای که توسط کاربران ایرانی از ویدیوهای برهنه ریحانه پارسا صورت می گیرد به دلار به او سهم می دهد. پس فکر نکنید ریحانه پارسا برای آزادی یا هرچیز دیگری دست به این کارها می زند، بحث پول است آن هم دلار.

ریحانه پارسا از هر طریقی کاربران را به دنبال خود می کشاند یا با فیلم های برهنگی اش و یا وعده های شرم آور. ریحانه پارسا به تازگی فیلم کوتاهی از خود منتشر کرده که در این فیلم حرکاتی غیر عادی و زننده دارد البته بگذریم از پوشش نامتعارفی که در میان مردان دارد و دیگر برایش ذره ای مهم نیست.

ریحانه پارسا حتی دیگر از اسم خودش هم متنفر است و در اینستاگرام نامش را از "ریحانه پارسا" به "پارسا دیوانه" تغییر داده است که البته همانطور که در ادامه مطلب مشاهده می کنید واقعا هم به درجه دیوانگی رسیده است!

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۹۷ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی گشت ارشاد، کوسه و سریال پدر نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرده بود اما بعدا اعلام کرد این رابطه ازدواج سفید بوده و در کمتر از یک سال از هم جدا شدند.

ریحانه پارسا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بیشرف بیحیا تو یه زنه بحیایی هستی ...به قبر پدرش که تو رو بدنیا اورد

  • ناشناس ارسالی در

    تو انسان نیستی ط شبیه انسانی خاک بر سرت تمام شبیه حیوانات هس

    • Ng ارسالی در

      سیک

  • ناشناس ارسالی در

    شال سر کنه و آرایش کنه بعتر بهش میاد ولی م های پسرونه رنگ مو زشت اصلا بهش نمیاد

  • نفس ارسالی در

    فکر پدرت باش باکارهات توبازار که محل کارشه دیگه نمیتونه سربلند کنه خدا کنه همه بچه ها باعث سربلندی پدرومادرشون بشن نه سرشکستگیشون خدایا تورو به ۵ تن قسمت میدم نسل باایمانی قسمتم وهمه مردم بفرما

  • رضا ارسالی در

    برهنگی و هرزگی فایده ای نداره و نداشته و نخواهد داشت . دست از دیوانگی بردار و از جایی دیگه تمومش کن ...!!

  • آیدین ارسالی در

    بابا ول کنید این بدبختو به ما چه سرتون توزندگی خودتون باشه این بیچاره مریض

  • ناشناس ارسالی در

    هر چه هرزگی. و کثافت کاری. و اختلاس هست. اول از تهران بلند می شود

    و بعد به شهرهای دیگر منتقل می شود

    انشالله که تهران ویران شود. و یک کشور از دستش خلاص شوند

    که عزت این کشور را. از زمان قاجار تا کنون از میان بردند

  • جلیل ارسالی در

    دیگه فرقی نمیکنه خاک کف پاهای سگ رو سرت بشه

  • سعید ارسالی در

    خدا وکیلی بیکارید هی دنبال این افراد هستید.رفت که رفت لخت شد که شد.به ماچه اینم یه نفر مثل همه .ماگرفتاری هامون بیشتر از این چیزاس

    • آریایی ارسالی در

      انشاله خدا کمکش کنه از خر شیطان بیاد پایین.اما خودت که میگی بیکاریدو فلان ،خودت که درموردش خوندی پست هم گذاشتی،عجبببببا

  • بینام ارسالی در

    بابا شما ها دارین زیادی کاراش گنده میکنین
    تمام دنبا عوض شد اما شماها تو فکر اینین ‌‌که لخته یا کی حجاب داره تمامش کنید

  • احمد ارسالی در

    این حاصل اقتصاد بیماره باعث بیکاری جوانها شده و از فشارهای اقتصادی دچار جنون میشوند نه تقصیر خانوادهاست نه تقصیر جوانها ست بلکه مسئولین نظام مقصرند که آتش دوزخ برای خود فراهم ساخته اند.

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا شرشیطان راازسراین بیچاره بدبخت کم کن. بدجوری شیطان توجلدش رفته وکاملا ذهن وعقلش را مال خودش کرده. چطورممکنه آدمی انقدریهو پلیدبشه. خداوند به دادش برسه. اهدناالصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم والضالین. بیچاره پدرش. خدابه داد اونهم برسه که توجهنم این بچه گرفتارشده.

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام. رسانه محترم
    این خانم که می بینی امروز مدام داره خودزنی می کنه حتما دردهای مزمن و زیادی داره که نتونسته باهاش کنار بیاد.
    وظیفه امروز من و شما بجای پرده دری بیشتر از او، کمک کردن به شرایط بحران زده اش است که پناه برده به ناکجایی چون از آشنا و دوست نا امید شده.
    باید کمکش کرد که بیشتر از این با خشم های فروخورده و زخمهای عمیقش، زندگیشو و همزمان زندگی عزیزانش که به موقع درکش نکرده اند و نیز هنجارهای جامعه ای که هنوز هم به اون تعلق داره رو آتش نزنه.
    همه از این عالم بدر خواهیم رفت. اما در صورت زدن او به دلیل کسب بیننده بیشتر، 2 روز دیگر اگر خدای نکرده کارد به استخوانش رسید و خود را قربانی کرد، آنروز می خواهی اظهار تاسف کنی یا تیتر جدید خواهی زد؟!
    انسانیت از ما انتظار می رود در حالیکه گرگ بودن هم چندان از واقعیت امروز ما دور نیست!

  • نرگس ارسالی در

    این خانم دیوونه است ولی تقصیر مردم هم هست که دنبالش میکنن

  • مردم ایران خدای قضاوت دیگران ارسالی در

    مردم عزیز سرتون توی لاک خودتون باشه.شما نباید کسی رو قضاوت کنین.ریحانه کاربدی نکرده نباید اینجوری هر صفت زشتی رو بهش نسبت بدین.خودش اختیار کارای که میکنه داره.به هیچکس ربطی نداره...

    • ناشناس ارسالی در

      زاارت

  • حسن ارسالی در

    بزاریم به حال خودش باشه...مگه بچه است الان هم سن این خانم تشکیل خانواده دادن و صاحب همسروبچه اند...حتما ازاین کارها لذت میبره دوستان

  • مهدیس ارسالی در

    از کی تا حالا شما ها خدا شدید . چه را درمورد همه قضاوت میکنید شاید اون ویژگی هایی داره که شما ندارید شاید در کنار بدی ها که داره چنان خوبی هایی هم داره که هیچ کدوم از شما ندارید . هر کسی تو زندگیش کار اشتباه میکنه این کار خداست دست بردارید از حرفای چرندتون این ما هستیم‌ که جامعه رو می‌سازیم نه افراد دیگه سرتون تو کار خودتون باشه.

  • ناشناس ارسالی در

    با لباس خیلی خوشگلتره

  • ناشناس ارسالی در

    م

  • بهمن خان ارسالی در

    خداوکیلی میدونید چیه این بنی خدا فقط پولش تموم شده خانوادش هم ک پول ندارن بهش بدن منبع درامدی هم نداره پس مجبوره خود فروشی کنه اگه کسی هست ک تو ترکیه بتونه بهش کمک کنه دریغ نکنه لطفا ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها