|

لاکچری بازی و عرض اندام مهدی قایدی در استخر دوبی! +عکس

mehdi ghayedi shayanews

مهدی قایدی ستاره سال های اخیر استقلال همراه با همسرش به دوبی سفر کرده و عکسی از خود در استخر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

مهدی قایدی ستاره سال های اخیر تیم استقلال است که گاهی عکس هایی همراه با همسرش ستاره معصومی منتشر می کند. ستاره معصومی در فضای مجازی حواشی خاص خودش را دارد.

به گزارش «شایانیوز» ستاره معصومی امروز عکسی همراه با همسرش در پاساژهای دوبی منتشر کرد که لباسی ست و بانمک داشتند. از طرفی مهدی قایدی هم عکسی از خود در استخر و با مایو استوری کرد و لوکیشینی که در آن بود را تگ کرد که نشان می دهد دوبی است. ماندن یا نماندن مهدی قایدی به مهمترین دغدغه این روزهای استقلالی‌ها تبدیل شده است. تا دلتان بخواهد شایعات عجیبی پیرامون این ستاره 22 ساله و ترانسفر او به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس شنیده می‌شود.

مهدی قایدی

مهدی قایدی

چیزی که بیشتر از همه هواداران استقلال را نگران کرده شایعات مربوط به جدایی قایدی است. برخی از کانال‌های تلگرامی از نقش مستقیم فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها، برای ترانسفر قایدی نوشته‌اند.

از طرفی گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین اسقلال که حالا هدایت الغرافه قطر را برعهده دارد، روی قایدی 22 ساله برای اضافه شدن به تیمش دست گذاشته است.

قایدی و داریوش شجاعیان

نکته جالب درباره سفر مهدی قایدی به دوبی، حضور داریوش شجاعیان دیگر بازیکنان آبی‌پوشان در کنار او است. بعد از همه این شایعات فرهاد مجیدی اعلام کرد هیچ بازیکنی توانایی پر کردن جای قایدی در استقلال را ندارد و با جدایی او مخالف است.

با همه این تفاسیر گویا مهدی قایدی با وجود داشتن قرارداد با استقلال، به کمک یکی از بند‌های قراردادش امکان جدایی از آبی‌های پایتخت را دارد.

مهدی قایدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بعضی از انسانها چه زود خود را گم میکنن

  • امیر ارسالی در

    سلام‌چیزجدیدی‌نیست‌که‌‌نامسوشون‌‌لخت‌بگردن‌
    احتمال‌خریدزنهاشون‌ازعربهای‌خلیج‌بدبخت‌قیرت‌ازدست‌نده‌به‌جایی‌رسیدی‌‌پول‌همه‌چیزانسان‌نیست‌دنیاعلی‌کریمی

  • اصغر صحت ارسالی در

    این تازه بدوران رسیده ان معلوم است خیلی سختی کشیده اند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها