|

زن مهدی قایدی با شلوارک کوتاه و پای لُخت تو دوبی؛ ته آبرو ریزی بود! +عکس

mehdi ghayedi shayanews

مهدی قایدی و همسرش برای تفریح به دوبی سفر کرده اند که ظاهرا شخصی به طور مخفیانه از آن ها عکس گرفته و پخش کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی فوتبالیست محبوب تیم استقلال است. ستاره معصومی در پیج شخصی اینستاگرامش فعالیت زیادی دارد و از فعالان پر حاشیه در فضای مجازی است.

به گزارش «شایانیوز» ستاره معصومی هر از چند گاهی عکس هایی دو نفره و باکلاس در کنار همسرش مهدی قایدی منتشر می کند اما به دلیل اختلاف سنی که دارند با تعجب و نظرات کاربران نیز مواجه است. مهدی قایدی به همراه همسرش به تازگی برای تفریح به دوبی سفر کرده و عکس هایی هم منتشر کردند اما هر دو سعی بر این داشتند تا کمی حجاب را رعایت کنند اما ظاهرا امروز شخصی ایرانی به طور پنهانی از آن ها در پاساژ عکس گرفته و منتشر کرده است که در این تصویر ستاره معصومی با شلوارکی کوتاه و پاهای لخت می باشد.

مهدی+قائدی (1)

آن ها اکنون در خارج از کشور هستند اما جنجال هایی که در داخل کشور بر پا می کنند قابل شمارش نیست. اخیرا عکسی از همسر مهدی قائدی در فضای مجازی پخش شده که توسط یکی از مردم و بدون اطلاع آن ها گرفته شده است. در این عکس همسر مهدی قائدی با پوششی غیر متعارف و بدون شلوار ظاهر شده است. مخاطبانشان با دیدن این عکس ها واکنش های تندی نسبت آنان نشان دادند. برخی از کاربران آن ها را کم سن و سال شمردند و کارهایشان را با عنوان نداشتن بلوغ فکری و اجتماعی توجیح کردند اما در این میان ، جامعه باید به آن باور برسد که افراد مطرح و سلبریتی جزو الگوهای جامعه هستند و تمام رفتار و پوشش آن ها میان دوربین های مردم و مخاطبانشان قرار دارد.

سوال اصلی این است، که " چرا سلبریتی هایمان با خروج از ایران به ابتذال اخلاقی می رسند و کارهای نامتعارفی انجام می دهند؟" و عجیب ترین نکته این است که این سلبریتی ها اکثرا جوان و کم و سن و سال  هستند.

می توان گفت برخی از آن ها  ظرفیت دیده شدن و مطرح شدن را در جامعه ندارند اما بعد از گذشت چندی که از مرکز توجه جامعه خارج شدند ، دست به هر کاری می زنند تا نامشان بیشتر از پیش سر زبان باشد، تا بتوانند در جامعه مطرح شوند. اما به چه قیمتی؟! این ابتذال های اخلاقی میان هنرمندان و ورزشکاران از چه چیزی نشأت می گیرد؟در پاسخ به این سوالات کلیشه ای باید به سبک زندگی و نوع تربیت آن ها نگریست.

عکس های جنجالی دیگر مهدی قائدی و همسرش در دبی

Untitled (2)

مهدی+قائدی (2)

مهدی+قائدی (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تتلو آخرت بی ناموسایی،بی ناموس

  • ناشناس ارسالی در

    ول کنید این کثافت بی غیرت رو

  • علی منصور ارسالی در

    تتلوحروم زنا زاده س

  • رضا ارسالی در

    آبروریزی سفره خالی مردمه نه این

  • بیات ارسالی در

    اون کسی که غژ پای زن مردم عکس گرفته بی شرفه. بجای تقبیح اون کار زشت دنبال حلشیه و جوسازی برای این دوتا و البته سارا. و نیکا هستی. خجالت بکش . چقدر رذل و پست شدین.

  • حسین ارسالی در

    جامعه.ایران بیمار شده… خدایا یه کاری کنیم که تصفیه بشه این جامعه… این.پاهای مهدی قائدی چرا اینقدر لاغره..پس مگه یه فوتبالیست نباید پاهای ورزیده و ماهیچه ای داشته باشه… اصلا معلوم.هست چه خبره

  • عزت.* ارسالی در

    خاک بر سر کسی که چشمش دنبال ناموس مردمه و جز داد و هوار هیچ غلطی نمیتونه کنه.
    اصلا به کسی چه مربوطه که کی چه میپوشه؟
    اول معنی امر به معروف رو بدون بعد عکس مردم رو پخش کن.
    خاک بر سرت

    • ناشناس ارسالی در

      هر کی هر چی دوست داره میپوشه‌به کسی هم ربطی نداره اسلام زورکی که نمیشه اونم این اسلام دروغی که شماها ساختین

  • ناشناس ارسالی در

    اگه بده شماچرازدی عکسارو
    نکنه میخواستی بامقنعه چونه داروچادربره
    قشنگ معلومه لنگی هستین
    آخه یک کینه خاصی توکلماتتونه

  • Yasser ارسالی در

    خاک تو سرت قایدی برو طلاق بده

  • ضرغام ارسالی در

    هنوز اول راه است حالا دیگه فوتبال وی تمام میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها