|

حمایت عجیب و سر سخت آنجلینا جولی از مردم افغانستان!

angelina jolie shayanews

آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان و مردم بی‌صدای جهان به اینستاگرام پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان و مردم بی‌صدای جهان به اینستاگرام پیوست.

به گزارش «شایانیوز» آنجلینا جولی، ستاره ۴۶ ساله هالیوود که تاکنون هیچ پیجی در شبکه‌های اجتماعی نداشت، ساعاتی پیش با ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام و انتشار اولین پستش که نامه‌ای از یک دختر افغان بود، نوشت:

‎این نامه‌ای است که من از طرف یه دختر نوجوان افغان ارسال می‌کنم. در حال حاضر مردم افغانستان امکان برقراری ارتباط با رسانه‌های اجتماعی و ابراز آزادی خود را از دست داده‌اند. به همین علت من به اینستاگرام آمده‌ام تا داستان‌های آن‌ها را بیان کنم و صدای کسانی باشم که برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می‌کنند.

‎من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با مهاجران افغانی مواجه شدم که از دست طالبان فرار می‌کردند، این ۲۰ سال پیش بود. دیدن آوارگان افغانستانی که ترس و بلاتکلیفی تمام کشورشان را فراگرفته بود، بسیار ناراحتم کرد. درک کردن خرج این همه پول و ریختن خون مردم برای رسیدن به این هدفی که طالبان دارد برایم غیر ممکن بود.

‎دهه‌ها تماشای نحوه برخورد با مهاجران افغان که تعدادی از آن‌ها از تواناترین مردم جهان هستند آزاردهنده است. دانستن اینکه اگر آن‌ها امکانات و احترام داشتند، چه کارها که نمی‌توانستند برای خودشان بکنند و دیدن دخترانی که نه تنها حق تحصیل کردن می‌خواستند، بلکه برای آن‌ مبارزه می‌کنند.

‎من مانند دیگر کمیته‌های جهان رویگردان نخواهم شد و همچنان به دنبال راه‌های کمک خواهم بود، امیدوارم که به من بپیوندید.

86886

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی