|

عاشقانه های لاکچری رضا قوچان نژاد و همسرش زیر عکس منشوری!

reza quchannejad shayanews

رضا قوچان نژاد از فوتبالیست های محبوب ایرانی است که به تازگی عکسی همراه با همسرش سروین بیات در رستوران منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا قوچان نژاد از فوتبالیست های محبوب ایرانی است که در حال حاظر همراه با همسرش سرویس بیات و فرزندشان در هلند زندگی می کند. سروین بیات خواهر کوچک ساره بیات بازیگر مطرح ایرانی است.

به گزارش «شایانیوز» رضا قوچان نژاد از دسته فوتبالیست هایی است که با وجود اینکه همسرش حجاب خاصی ندارد و اتفاقا عکس های زیادی هم همراه با خانواده اش منتشر می کند اما بی حاشیه به سر می برد. البته ناگفته نماند سروین بیات مانند خیلی ها پلنگ پسند نیست و چهره ای ساده و دلنشین دارد. رضا قوچان نژاد علاقه زیادی به همسر و فرزندش دارد و اوقات فراغت زیادی را در کنار خانواده اش می گذراند. قوچان نژاد به تازگی عکسی دونفره همراه با سروین بیات در رستوران منتشر کرد.

رضا قوچان نزاد

بیوگرافی رضا قوچان نژاد:

رضا قوچان‌نژاد نورنیا زادهٔ ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در قوچان بازیکن فوتبال ایرانی است. نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) است. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد.

رضا قوچان نزاد

او تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در بازی آخر مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را به ثمر رساند. وی هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با ۱۷ گل ملی است. قوچان‌نژاد در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۷ بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

رضا قوچان نژاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها