|

مریم همسر اول علی دایی این روز ها در لندن چه می کند؟ +عکس

deniz daei shayanews

علی دایی فوتبالیست محبوب ایرانی است که در زندگی شخصی و ازدواج هایش اتفاقاتی رخ داد و سوژه رسانه ها شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

علی دایی فوتبالیست بسیار محبوب ایرانی است که در حال حاظر همراه با همسر دومش مونا فرخ آذری و دخترش نورا که در سال 90 متولد شده است زندگی می کند. اما علی دایی همسر سابق و دختری دیگر به نام دنیز دارد که سال هاست در انگلیس به سر می برند.

به گزارش «شایانیوز» علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد و حضانت دخترش نیز به مادر واگذار شد.

علی دایی در کنار همسر فعلی و دخترش نورا
علی دایی در کنار همسر فعلی و دخترش نورا

فوتبالیست پیشکسوت ایرانی، علی دایی  که در ازدواج اول خود ناموفق بود حالا پس از چندین سال از این  ازدواج نافرجام ماجرای جنجالی به راه افتاده است. 

قضیه از آن جایی بود که در پی بحث های رسانه ای علی دایی  و محمد مایلی کهن در برنامه نود، دایی برای چندمین بار از مایلی کهن شکایت کرد که پس از چند روز وقفه، رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای ۴ ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد. دایی  در مورد این پرونده گفته بود:«به جان  نورا  نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده گفت بهتر است بگویید: «به جان  دنیز  نمی بخشم» و از این جا به بعد بود که داستان همسر اول و دختری به نام دنیز رسانه ای و فاش شد.

علی دایی و دخترش دنیز
علی دایی و دخترش دنیز

چندی قبل نیز سایت های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از  همسر  سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت آمیز حل شود.

علی دایی و دخترش دنیز
علی دایی و دخترش دنیز

البته بر طبق اخبار منابع موثق،  همسر  سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی دهد دخترش نزد این  مربی  و همسر سابقش زندگی کند.

deniz_daei_1629024279_1

deniz_daei_1607890173_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    اون عکسی که هر دو تاشون لباس پوشیده پوشیدن که خوشکل تر شدن

  • ارین ارسالی در

    دنیز خانم تو اون لباس سفید آستین دار خوشگلترین در ضمن دنیز باباتون دریاب

  • فریبا قاسمی ارسالی در

    دارندگی وبرازندگی به شما ربطی نداره دختر علی دایی چطور زندگی میکنه چی میخوره خواهشاسرتون به زندگی خودتون باشه زندگی دیگران وکندوکاو نکنید،سرگرم زندگی خودتون باشیددنیز جان پدری باغرتی مثل علی دایی داره شما به فکر خودتون باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها