|

اعتماد به نفس خانم بازیگر با آرایش ریخته شده اش! +عکس

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر سریال گیسو عکسی جدید از نمای بسیار نزدیک از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سانیا سالاری بازیگر تازه شناخته شده ی سینما و تلویزیون می باشد که در سریال شبکه خانگی «گیسو» ایفای نقش خوبی داشت. سانیا سالاری پس از آن به شهرت قابل توجهی رسید و البته تعداد فالوور هایش هم چند برابر شد.

به گزارش «شایانیوز» سانیا سالاری به نسبت فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد و بیشتر هم سعی بر این دارد تا ژست هایی متفاوت و هنری اما نه چندان زیبا بگیرد. سانیا سالاری به تازگی عکسی از خود از نمای بسیار نزدیک و با آرایش چشمی نامرتب منتشر کرده که احتمال می رود این هم یکی از همین ترفند های متفاوت بودن باشد.

سانیا سالاری

سالاری در کپشن پستش نوشت:

چقدر جالبه که زمان هر چقدر می گذره

هر بار از خودت نسخه ی جدیدتری می بینی

گذر زمان هر بار خود جدیدی ازت بهت نشون

می ده

گویی گریزی نیست از این به اجبار نو شدن

سانیا سالاری با بازی در سریال گیسو توانست به محبوبیت خوبی در میان کاربران برسد. سانیا سالاری عموما بازیگری بی حاشیه و آرام است تنها گاهی تصاویری که از خود منتشر می کند ممکن است موجب حرف و حدیث هایی برای وی شود.

سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری:

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است.

با اینکه خود متولد بوشهر است اما پدرش (وکیل) و اهل بیرجند است و مادرش اهل آبادان بوده و پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند تنها یک خواهر دارد و تا 2 سالگی بوشهر بودند سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند. بعد از قبولی او در دانشگاه، خانوادگی به تهران آمدند.

سانیا سالاری هنوز مجرد است و خبری از ازدواج او تا به حال منتشر نشده است.

سانیا سالاری

سانیا سالاری

سانیا سالاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها