|

فریبا نادری از گردش و تفریحش در کرونا رونمایی می کند! +عکس

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر خانم مطرح ایرانی است که در استوری جدیدش از تفریحاتی که در ایام کرونا دارند گفت.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری از بازیگران مطرح ایرانی می باشد که هر از چند گاهی تصاویری از خود منتشر می کند. فریبا نادری چند سالی می شود که ازدواج کرده و اتفاقا دختری به نام یارا هم دارد اما هیچ گاه عکسی از همسر و فرزندش در اینستاگرام منتشر نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» روز های کرونایی همه را خسته کرده است حتی آن هایی که به تفریحات خود ادامه داده اند چه برسد به آن عده ای که همه چیز را رعایت کرده و کمتر به تفریحاتشان در بیرون از خانه رسیده اند. فریبا نادری با وجود اینکه عکس هایی از سفر و گردش با دوستانش را منتشر کرده اما به تازگی با انتشار عکسی از خود در استوری ناراحتی اش را نسبت به شرایط کنونی ابراز کرد.

فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری

فریبا نادری زمانی که 19 سال سن داشت با مسعود رسام ازدواج کرد اما مسعود رسام پس از چند سال به دلیل ایبتلا به سرطان در گذشت. فریبا نادری هشت سال بعد از فوت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و در اسفند سال 96 با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

مهرداد طباطبایی همسر فریبا نادری
مهرداد طباطبایی همسر فریبا نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها