|

شنای آزاده صمدی تو آب؛ آن ها در دریا چه می کنند؟

azadeh samadi shayanews

عکسی از آزاده صمدی درحال شنا کردن با مرد غریبه ای منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

آزاده صمدی از بازیگران جوان سینما، تلوزیون و تئاتر است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بازیگر، کارگردان، فیلم نامه نویس و تدوین گر سینما است.

به گزارش «شایانیوز» آزاده صمدی هنرمندی با سابقه است که عموما خود را از حواشی و شایعات دور نگه می دارد اما گاهی حتی این گونه بازیگران هم در لا به لای زندگی شان ممکن است درگیر شایعات شوند. آزاده صمدی نیز با وجود اینکه هنرمندی بی حاشیه و آرام است اما عکسی از او در دریا با لباس غواصی پخش شده است که در کنارش مردی جوان هم وجود دارد که احتمال می رود مراقب خانم بازیگر است.

آزاده صمدی

صمدی اجرای برنامه زابیواکا را که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت. ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانهٔ قسمت دوم، جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت. بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه درحالی‌که قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما اعلام شد:

این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد!

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی:

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند. 

ازدواج و طلاق آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد. اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

Untitled

آزاده صمدی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها