|

سحر قریشی زد به سیم آخر؛ شما ها "بی شرفید"! +عکس

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی در استوری جدیدش خطاب به همکارانش گفت شما شرف ندارید!

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگری مطرح و به قولی ستاره سینما ایران می باشد. سحر قریشی در هر فیلم و سریالی که حضور داشته باشد آن فیلم از پرفروش ترین های سینما می شود.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی پله های ترقی را با سرعت و روشی نه چندان درست بالا رفت اما این راه او برای رسیدن به چنین جایگاهی تنها برای خانم های بازیگر و همکارانش ناراحت کننده بود و حتی موجب خشم تعدادی از هنرمندان نیز شد. به گفته تعدادی از خانم های بازیگر سحر قریشی با عشوه گری و رابطه با عوامل فیلم ها توانسته قاپ بعضی از آقایون کارگردان را بدزدد.

سحر قریشی

به تازگی سحر قریشی بازیگر زن جنجالی استوری کنایه آمیزی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفته و حرف و حدیث هایی دارد.

قریشی با انتشار تصویری از خود نوشت: « اگر امروز پول ندارید ممکن است فردا پول داشته باشید ، اگر امروز موقعیت (جایگاه شغلی) ندارید ممکن است فردا موقعیت داشته باشید، ولی اگر امروز شرف ندارید فردا هم شرف نخواهید داشت.»

سحر قریشی

به نظر می رسد این متن سحر قریشی خطاب به همکاران خودش است چرا که بارها اعلام کرده که دشمنان زیادی در صنف خود (بازیگری) دارد که اکثر آن همکاران خانم او هستند.

سحر قریشی چندی پیش اعلام کرد که در برخی پروژه های سینمایی و تلویزیونی بازیگران دیگر شرط می کنند که اگر سحر قریشی در فیلم باشد آنها بازی نمی کنند. ولی با این حال و با تمام دشمنی آنها من یک بازیگر بسیار پولساز در سینما هستم.

سحر قریشی

سحر قریشی

 سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    سحرقریشی توحیفی اینقدباهمه نپر خودتوخراب میکنی

  • ناشناس ارسالی در

    فوق‌العاده زیباست . برای همین دشمن داره .

  • سعید. ارسالی در

    خخخ الان قطعا این حرف شما کنایه بود دیگه. چون حالا گیرم که زیبایی هم داشته باشه اما هستند بسیار که خیلی بیشتر از این زیبا ولی متین و موقر و نجیب هستند نه چندش و تف آور. و حال بهم زن و اصلا بی ارزش تر از حرف زدن درمورد.

    • نفر سوم ارسالی در

      نه همه چیش خوبه فقط مخش یکم ... خخخخ

  • اکی ارسالی در

    خدا داده خودشم میگیره ،چقدر پوز چقدر ،ادم حالش بهم میخوره ،میدونیم که تویه خواب شبتم نمیدیدی،پیادشو بابا اه🦃

  • اسی ارسالی در

    بابا تو پول دارن قلت میزنن خوشبه حالشون....ماچقد بد بختیم

  • حسین ارسالی در

    سحر دادا نوش جونت..هرچقدر لذت از دنیا میخای ببری ببر....پول در بیار و خرج کن....نوش جونت...بخدا هرکی بد تو را میگه و کلا امثال تو...از روی حسادته...
    فقط مراقب باش به کسی بد نکنی.و الگوی بدی هم برای مخاطبانت نباشی..باقی دیگش مال خودته و هرکاری میخای بکن.نوش جونت آجی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها