|

شل حجابی سحر خانم قریشی دردسر ساز شد؛ واکنش تند و تیز! +فیلم

sahar ghoreyshi shayanews

در یک مصاحبه جنجالی سحر قریشی در رابطه با حرف مردم برای حجابش انتقاد هایی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی بازیگر جوان و جذاب سینما و تلوزیون است. سحر قریشی از بازیگران پر طرفدار و محبوب در دنیای مجازی و اینستاگرام می باشد. سحر قریشی با وجود اینکه دنبال کنندگان زیادی دارد اما فعالیتش نسبتا کم است.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی عموما بازیگری خوش پوش است اما گاهی نوع پوشش و لباس هایی که استفاده می کند نا متعارف می شود که با انتقاد بسیاری از مردم و حتی خود هنرمندان خانم نیز مواجه می شود. البته ناگفته نماند سحر قریشی با همین روش استایل و شیطنت هایی که دارد توانسته به شهرت عجیبی برسد و به یکی از پوساز ترین و پرکار ترین بازیگران تبدیل شود.

سحر قریشی در مصاحبه ای نسبت به حرف های مردم درباره حجابش صحبت هایی داشت که در ادامه مشاهده می کنید.

سحر قریشی کیست و چرا حاشیه سازی می کند؟

سحر قریشی بازیگر زن 34 ساله ای که پس از سریال دلنوازان به شهرت رسید. قریشی در اوایل کارش بی حاشیه بود اما به مرور و با دیده شدن و سیل پیشنهاداتی که به سمتش آمد باعث شد تا خانم بازیگر نسبت به بیشتر دیده شدن و از آن طرف هم خوشگذرانی بیشتر و درامد بیشتر از این راه، حریص تر شود.

حالا سحر قریشی به یکی از شناخته شده ترین و جنجالی ترین بازیگران زن سینما تبدیل شده و به طبع هر روز مغرور تر می شود. سحر قریشی نه تنها از حواشی ای که در موردش می سازند ناراحت نمی شود بلکه هدفش هم همین است که به این وسیله حالا چه خبر خوب چه خبر بد، خودنمایی کند و بیشتر برسر زبان ها باشد. بنابراین تنها راه برای جلوگیری از بزرگ تر شدن چنین افرادی بی توجهی به آن هاست.

سحر قریشی

سحر قریشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرتضی ارسالی در

    ان شاء الله رئیس جمهور هم میشی .ببینیم چکار با ما می کنی 😂

  • ناشناس ارسالی در

    یک نفر انقد تلاش می‌کنه تا دیده شه،بقیه میان انقد آسون نظر میدن ..خسته نباشین سلیبریتی ها...شیک پوشیدن هم خودش هنر دوست دارم ولی گرونه،🤭

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی