|

رز رضوی صیغه محمدرضا شریفی نیا بود؛ ماجرای یک شیطنت! +عکس

mohammadreza sharifinia shayanews

بارها ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا خبرساز شد اما این اخبار به دور از واقعیت است.

لینک کوتاه کپی شد

پس از یک ماجرا ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی بسیار بر سر زبان ها افتاده بود کردند که هنوز هم گمانه زنی هایی از ارتباط این دو هنرمند وجود دارد و بیشتر خبرهای منتشر شده رز رضوی  را با وجود 27 سال فاصله سنی همسر دوم محمدرضا شریفی نیا می دانند.

به گزارش«شایانیوز» در خبر‌ها و محافل رسانه ای پخش شده بود که رز رضوی با محمدرضا شریفی‌نیا ازدواج کرده، شریفی نیا در این باره توضیحاتی را در برنامه دورهمی داد: در سفر حج معمول بود باید زنان با محارم به حج بروند و در این سفر، نام هر بازیگر مرد در کنار یک بازیگر زن عنوان شد و اسم خانم رز رضوی در کنار من آمده بود و شیطنت یک روزنامه در تهران بود که با تیتری نوشت:ماه عسل محمدرضا شریفی‌نیا و رز رضوی در مکه…اما من و خانم رضوی بارها و بارها این موضوع را تکذیب کرده‌ایم.

رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا

بیوگرافی رز رضوی:

رُز رضوی زاده ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ تهران بازیگر اهل ایران است.وی با بازی در سریال ملکوت کاملا شناخته شد، از دیگر آثار او می‌توان به مختار نامه. کلاه پهلوی، و تبریز در مه و موچین اشاره کرد.

رز رضوی

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا:

شریفی‌نیا در ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در تهران زاده شد. او با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد و آن‌ها دارای دو دختر شدند که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند: مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا.

محمدرضا شریفی نیا و دخترش
محمدرضا شریفی نیا و دخترش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها