|

لیلا بلوکات بالاخره دست از فیلتر اینستایی برداشت؛ چهره واقعی! +عکس

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی سلفی جدید و نورانی از خود درماشین منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لیلا بلوکات بازیگر زن مطرح ایرانی است که به تازگی هم در سریال «از سرنوشت» ایفای نقش کرده بود. لیلا بلوکات اغلب اهل انتشار عکس های پر زرق و برق و باکلاس است و از بازیگران فعال در شبکه های اجتماعی می باشد.

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات بایگر دوست داشتنی ای است که با بازی در نقش نفرتیتی در سریال جذاب «یوسف پیامبر» به شهرت رسید. لیلا بلوکات به گفته خود ابتدا قرار در نقش زلیخا باشد اما این نقش را لحظات آخر از او گرفتند.

لیلا بلوکات اکثر سلفی هایش با فیلتر اینستاگرامی است اما به تازگی تصویری از خود به اشتراک گذاشته که مشخص است بدون فیلتر و چهره اصلی اش است. 

لیلا بلوکات

بلوکات در کپشن پستش نوشت:

تا مقصد عشاق، رهی دور و دراز است

یک منزل از آن بادیه ی عشق مجاز است

در عشق اگر بادیه ای چند کنی طی

بینی که در این ره چه نشیب و چه فراز است

عشق است که سر در قدم ناز نهاده

حُسن است که می گردد و جویای نیاز است!

وحشی، تو برون مانده ای از سعیِ کمِ خویش

ورنه درِ مقصود به روی همه باز است…،

وحشی بافقی

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات بازیگر ایرانی متولد 4 آذر سال 1360 در شهر تهران است. او دو خواهر به نام نوشا و میترا دارد و یک برادر هم دارد. او مدرک کارشناسی رشته فرش را دارد.

او به دلیل علاقه به بازیگری در دوران دبیرستان برای ثبت نام در هنرستان صدا و سیما اقدام کرد که به دلیل پر بودن کلاس های بازیگری مجبور شد به رشته فرش بپردازد.لیلا بلوکات به ورزش های سوارکاری و والیبال علاقه دارد. لیلا بلوکات گاهی اوقات با دوستانش به پیست اسکی میرود.

در ادامه فیلمی از لیلا بلوکات در حال آواز خواندن را مشاهده می کنید.

عمل های زیبایی 

شایعه شده بود که او چندین عمل زیبایی انجام داده است که او به این شایعه ها واکنش نشان داد. او گفته است که بعضی از کارگردانان تصور می کنند که صوت من به طور کامل عملی است و هیچ کدام از اعضای چهره ام طبیعی نیست و صورتم مصنوعی است. دلیل اینکه همه فکر می کنند من چهره مصنوعی دارم این است که بینی ام کوچک است و گونه هایم نیز کمی برجسته هستند. او می گوید که قسم می خورم که حتی یک بار هم عمل زیبایی نداشته ام و تزریق ژل هم نکرده ام.

لیلا بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها