|

الناز شاکردوست جذاب تر از همیشه؛ موهای بافت زده و ابروانی لیفت شده! +عکس

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست سلفی جذاب و زیبا از خود در ماشین استوری کرد که چهره ای متفاوت تر از همیشه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست از سوپراستاران خانم ایران محسوب می شود که مدتی است کم کار شده. البته الناز شاکردوست از آن دسته هنرمندانی است که حتی اگر کم کار هم شود باز هم شهرتش بیشتر از خیلی هاست.

به گزارش «شایانیوز» الناز شاکردوست با وجود محبوبیت و معروفیتی که دارد اما بازیگری به نسبت بی حاشیه و آرام است و مانند هنرمندانی همچون بهاره رهنما هر روز یک سر و صدا ندارد. الناز شاکر دوست با بیش از 9 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. شاکردوست به تازگی تصویری از خود با ظاهری متفاوت تر از همیشه و در عین حال جذاب استوری کرد. او در این تصویر موهایش را بافت آفریقایی بسته و ابروهایی لیفت شده دارد. در ادامه تصویر زیبای الناز شاکردوست را مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست:

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.
 
خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس توسط خبرگزاری رسمی ایسنا منتشر شد. خبری که روز بعد در روزنامه‌های سیاسی کشور انتشار یافت و تا ماه‌ها، هیچ یک از طرفین این خبر را تکذیب نکردند. این خبر سپس توسط الناز شاکردوست تکذیب شد. الناز شاکردوست در حال حاظر مجرد می باشد.

الناز شاکردوست

اما علیرضا حقیقی هم، خبر ازدواج خود را با الناز شاکردوست تکذیب کرد و در گفت و گویی ادعا کرد آشنایی شاکردوست و علیرضا به این دلیل است که این ها همسایه هستند. این درحالی است که الناز شاکردوست اصرار داشت تنها یکبار علیرضا حقیقی را در سالن سینما از نزدیک دیده است.

الناز شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها