|

باور کنید این "دنیز دایی" لاکچری باز است؛ تصاویری دلربا! +عکس

deniz daei shayanews

دنیز دایی دختر اول علی دایی تصاویری دلربا و زیبا از خود به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

دنیز دایی دختر اول از همسر سابق علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران است. دنیز در حال حاظر با مادر خود در لندن زندگی می کند. علی دایی در سن 25 سالگی با خانمی به نام مریم؛ مادر دنیز ازدواج کرد اما زندگی آن ها دوام زیادی نداشت و به طلاق ختم شد. دنیز دایی حاصل این ازدواج کوتاه مدت است. وی این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند

به گزارش «شایانیوز» دنیز دایی در خارج از ایران زندگی می کند به همین دلیل با پوششی غیر ایرانی است. دنیز در اینستاگرامش حدود 33 هزار دنبال کننده دارد و هر از چند گاهی عکس هایی با دوستان و پدرش به اشتراک می گذارد. در ادامه تعدادی از تصاویر جدید او را مشاهده می کنید که با نظرات بسیار خوب کاربران همراه بود.

علی دایی

علی دایی

علی دایی

پیشتر فقط تصاویر جشن و مهمانی بازی دنیز دایی را دیده بودیم و تصویر می کردیم دنیز دختری خوش گذران است که با پول پدرش در انگلیس زندگی مرفه وبی دغدغه ای دارد اما دنیز پستی منتشر کرد که نشانگر تلاش و پشتکار این دختر ایرانی است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

علی دایی

خوشحالی دنیز بعد از فارغ التحصیلی با نمره عالی

مادر دنیز و همسر سابق علی دایی مادر دنیز و همسر سابق علی دایی

دنیز دایی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رستم ارسالی در

    چشم اقای دایی روشن

  • مییشکا ارسالی در

    چشم باباش روشن

  • زهرا نجف زاد ارسالی در

    ماشاءالله ، از چشم بد دور باشید دنیز جون ....

  • ما شلله دنیز جون چنناز ه ارسالی در

    نا شناس

  • ناشناس ارسالی در

    آخه ! چه جیگره.

    • ناشناس ارسالی در

      اگه پولدارنبودن قیافه ش که ۲هزارم نمیرزه 🤪

  • ناشناس ارسالی در

    حق داره ، کلا همه تو این مملکت حق دارن ، از بیت المال بخورن ، آقا زاده ها ، فوتبالیستا ، که از بیت المال خوردن ، ارث باباشون نبوده که ، هیچ کدومش وضع مالی خوبی نداشتن ، اگر این کشور اسلام باید با کشورهای دیگه فرق کنه ، از بیت المال برای فوتبالیستها و غیره ..‌‌‌‌‌.....هزینه نکن ، اون بدبختی که از فوتبال دفاع می کنه بنظرتون اگه گرفتار بشه اون فوتبالیست یا بازیگر تف می اندازه کف دستش بدبختا برید کشکتون بسابید

  • 0 ناشناس ارسالی در

    چه نظرای خنده داری😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها