|

رضا قوچان نژاد در منظره ای بی نظیر؛ پولداری بیش از حد تمامی ندارد! +عکس

reza quchannejad shayanews

رضا قوچان نژاد بازیکن محبوب ایرانی تصویری از خود در طبیعتی بسیار دیدنی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا قوچان نژاد از فوتبالیست های محبوب و معروف و از هنرمندان فعال اینستاگرام است. او همسر سروین بیات خواهر کوچک ساره بیات می باشد. این خانواده کوچک در حال حاظر در هلند زندگی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» رضا قوچان نژاد تصاویر زیادی را همراه با همسر و فرزندش منتشر می کند اما اینبار عکسی از خود به تنهایی در طبیعتی بسیار دیدنی و زیبا منتشر کرد که با نظرات خوب کاربران همراه بود. .

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در بازی آخر مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را به ثمر رساند. وی هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با ۱۷ گل ملی است. قوچان‌نژاد در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۷ بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

رضا قوچان نژاد

بیوگرافی رضا قوچان نژاد:

رضا قوچان‌نژاد نورنیا زادهٔ ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در قوچان بازیکن فوتبال ایرانی است. نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) است.

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود.

رضا قوچان نژاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها