|

تبریک ویژه بهنوش بختیاری به مناسبت تولد آقای فوتبالیست! +عکس

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش بختیاری به مناسبت تولد پژمان جمشیدی تبریکی صمیمانه استوری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر معروف و شناخته شده سینما و تلویزیون است. او از فعالان شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام می باشد که با بیش از 9 میلیون فالوور نزدیک به دو هزار پست منتشر کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» بهنوش بختیاری از دسته بازیگران خانم سینما می باشد که در هر موضوع و مسئله ای دخالت دارد و هر چند وقت یکبار حاشیه ای برای خود می سازد بلکه بر سر زبان ها بماند. بهنوش بختیاری در آخرین استوری خود به مناسبت تولد پژمان جمشیدی فوتبالیست، بازیگر و مجری ایرانی، تبریکی صمیمانه نوشت.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی:

پژمان جمشیدی زاده ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن پیشین فوتبال و بازیگر ایرانی است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.

او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن، جمشیدی در آثار مختلفی حضور پیدا کرد و چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است. او در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند.

پژمان جمشیدی

خانواده

روز 10 شهریور ساعت 8/30 صبح در بیمارستان آریا در بلوار کشاورز به دنیا آمد ، پدرش دبیر زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود. در گوهردشت کرج بزرگ شد و یک برادر بزرگتر بنام هومن متولد آذر 1353 و یک خواهر بنام مامک متولد اردیبهشت 61 است.

پژمان جمشیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها