|

محمدرضا گلزار مُخ پولدارترین دختر دنیا رو هم زد! +عکس لو رفته

mohammadreza golzar sgayanews

نشانه ای که از رابطه ی محمدرضا گلزار با ثروتمندترین دختر جهان دیده شده است را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
1

محمدرضا گلزار از سلبریتی های پر طرفدار و سوپراستار سینمای ایران است. گلزار در هر مکان عمومی که حضور داشته باشد، آن فضا غلغله از جمعیت و هوادارانش می شود که البته به جز بازی خوب این هنرمند تیپ و استایل وی در این امر بسیار تاثیر گزار است. 

به گزارش «شایانیوز» محمدرضا گلزار مجرد است و شاید هرکس دیگر هم جای او بود مجرد می ماند. زیرا اول اینکه آقای بازیگر به ارتباط با یک خانم قانع نمی شود دوم اینکه اگر ازدواج کند بسیاری از هوادارانش ریزش می کنند. محمدرضا گلزار ظاهرا خیلی هم خوش اشتها است و نه تنها دختران ایرانی بلکه دل دختران خارجی را هم برده!

به تازگی خبری منتشر شده حاکی از اینکه ثروتمندترین دختر دنیا پاریس هیلتون با کامنت گذاشتن زیر پست محمدرضا گلزار جنجال به پا کرد و حالا همه رسانه ها از رابطه احتمالی این دو می گویند.

Untitled

پاریس هیلتون از گلزار به عنوان قدرت ایران یاد کرده است !

57201_393

پیشتر از این نیز رابطه دوستی علیرضا حقیقی و بی بی رکسا و عشق جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی از سوژه های داغ این چنینی فضای مجازی بوده است.

پاریس هیلتون کیست؟

پاریس هیلتون (Paris Hilton) متولد سال 1981 است. پاریس هیلتون خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است پاریس هیلتون در خانواده ثروتمندی متولد شده و پدر او صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا می باشد و فیلمی درباره زندگی واقعی آن ها و دزدی که از خانه شان صورت گرفته بوده ساخته شده است که نام این فیلم Blling Ring می باشد.

parishilton_1630081486_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • A. F ارسالی در

    آقای گلزار فوق العاده ای سوپراستار

  • حالا ارسالی در

    چه بازیگران نمونه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها