|

زیبایی و جوانی "کتایون ریاحی" در 60 سالگی همه را شگفت زده کرد! +عکس

katayoun riahi shayanews

کتایون ریاحی تصویری از خود منتشر کرد که از شدن جوانی و زیبایی اش همه را شگفت زده کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کتایون ریاحی بازیگر قدیمی و دوست داشتنی تلویزیون است که با وجود کم کاری در عرصه هنر و سینما اما همچنان محبوب دل هاست.

به گزارش «شایانیوز» کتایون ریاحی برای آخرین بار در سریال «یوسف پیامبر» نقش زیلخا را ایفا کرد و پس از آن طی یادداشتی به سایت "سینما فیلم" اعلام به کناره گیری از دنیای بازیگری کرد. فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر در گفتگویی در این مورد گفت: خانم ریاحی پس از سریال یوسف پیامبر گفت دیگر نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد. چون در فیلم حضرت یوسف مسائل معنوی، آرامش، احترام، حیا و حجاب مطرح بود و وی نمی‌توانست صحنه‌های دیگر را تحمل کند، گفت: دیگر نمی‌خواهم کار کنم و می‌خواهم شیرینی سریال یوسف پیامبر در ذائقه من بماند.

ریاحی با وجود سن بالایی که دارد اما هنوز دارای چهره ای دلنشین است.او به تازگی با انتشار تصویری از خود به کاربران و طرفدارانش ابراز دوست داشتن کرد اما زیبایی این هنرمند عزیز کاربران را بسیار شگفت زده کرده بود و او را همچون زلیخا دانستند.

کتایون ریاحی

ریاحی در کپشن پستش نوشت:

دلم برای روزهای بی دلیل خوب بودن تنگ شده، اصلا” چنین روزهایی بوده؟

اگر دل با گرمای مهر، عاشق باشد! می شود بی دلیل خوب بود.

بعد از مدت ها که دست و دلم به پست گذاشتن نمی رفت،امروز گفتم نکند دیر شود که به شما بگویم : دوستت دارم

بیوگرافی کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد. کتایون ریاحی با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد و حالا موسس خیریه ای بنام کمک است.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی

ازدواج اول کتایون ریاحی

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

ازدواج دوم کتایون ریاحی

خانم ریاحی در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

کتایون ریاحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی