|

عشق و حال "دنیا جهانبخت" با تتلو و پویان؛ رابطه جنسی با چند نفر؟ +فیلم

donia jahanbakht shayaews

دنیا جهانبخت که علاقه زیای به رابطه احساسی و جنسی با خوانندگان دارد اینبار به سراغ تتلو وپویان مختاری رفت.

لینک کوتاه کپی شد
11

دنیا جهانبخت خانم شاخی مجازی که به جز عرض اندام و برهنگی استعداد دیگری ندارد. او تنها چیزی که بلد است استفاده از بدنش می باشد که حالا یا تصاویرش را منتشر کند تا کاربر جذب شود و یا چند ماهی خودش را در اختیار آقایان خواننده قرار دهد و جذب فالوور کند.

به گزارش «شایانیوز» چند ماه پیش درست وقتی که پویان مختاری از همسرش نیلی جدا شد عکس هایی از دنیا جهانبخت بیرون آمد که نشان می داد خانه پویان است. البته این موضوع فقط به این مورد خاتمه پیدا نکرد و در یکی از لایو های دنیا و پویان سوتی توسط کاربران گرفته شد که این هم احتمال می رود برنامه ریزی شده و از قصد بود تا آقا و خانم شاخ اینستاگرام خبرساز شوند.

دنیا جهانبخت

جهانبخت با پویان مختاری بعد جدایی از نیلی

در این لایو دنیا جهانبخت به پویان مختاری راجب عوض کردن ماشین اش که مازاراتی گفتگو می کنند. دنیا می گوید مازاراتی ماشینی خوبی نیست می خوام لامبورگینی بخرم، پویان هم گفت: هر وقت خواستی بگو بچه ها بیان ماشین رو ببرن و لامبورگینی بیارن. این حرف پویان در اینستاگرام غوغا کرد و همه را به شک انداخت که آیا رابطه ای بین این دو نفر هست یا خیر.

بعد از این موضوعات نیلی افشار همسر پویان در لایو با دنیا جهانبخت حسابی به دنیا پرید و به او فحاشی کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت اینبار عاشق تتلو

اما دنیا خانم جهانبخت حواشی هم با امیر تتلو داشته است. به گفته خود دنیا علاقه زیادی به رفاقت و رابطه با خواننده ها دارد و چه کسی بهتر از تتلو برای خبرساز شدن!

دنیا جهانبخت مدتی پیش در پیج اینستاگرامی اش تنها تتلو را دنبال می کرد و در یکی از لایو های خود صحبت هایی هم از تتلو کرده بود که بسیار جنجال آفرین شد. البته ناگفته نماند شنیده می شد دنیا عاشق تتلو هم بوده اما بعد از رابطه جنسی این دو از هم جدا شدند. دنیا دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشته و هر چند وقت یکبار برای جذب فالوور برنام ای جدید دارد که متاسفانه مردم هم این دروغ ها را باور می کنند و هر روز به فالوور های دنیا جهانبخت اضافه می شود.

دنیا جهانبخت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا تتلو رو لعنت کنه

  • ناشناس ارسالی در

    تفاله های بی ارزش همه عمرتون باید بسوزین ازین که چرا هی یکی میاد و زود سیفونتونو میکشه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتشون کنه

  • سعید ارجمند زاده ارسالی در

    خداوند متعال به راه راست هدایتش کنه.

  • Vahid ارسالی در

    شنیدیدمیگن چوب خداصدانداره،هرکی بخوره دوانداره،یاخداکسی روبخوادبزنه چوب برنمیداره که بیاددنبالت بزنه‌،عقلتوازت میگیره،خودت خوتوازریشه میزنی.

  • ناشناس ارسالی در

    انشالله بحق خون پاک شهیدم وشهدای کربلا همه اشون سرنگون بشندلجن وکثیف گفتی تمام شدحیف زمین که این ازخدابیخبرهاروش راه میرن لعنت به همشون

  • ناشناس ارسالی در

    همه شما کثیف هستی خدا لعنت بکنه لجنها

  • ناشناس ارسالی در

    این نوع آدم ها واقعا چرا فکر میکنند خیلی بزرگ هستن؟! از اینا احمق تر آدمهایی هستن که پیگیر اینان.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاگل گفتین خدابه حال خودشون رهاشون کرده عقلشونوازدست دادن خودشون ریشه خودشونومیزنن

  • اکبر احمد زاده ارسالی در

    خداوند لعنتتون کنه آشغال های کثافت لجن الهی همیشه در آتش جهنّم بسوزین خدا نشناس های کثافت چه در دنیا و چه در آخرت الهی همیشه خدا عذابتان بدهد هیزم های جهنّم انشاالله خدا نابودتان کند جهنّمیان کثافت تو دنیا و آخرت ان شاالله همیشه خداوند عذابتان بدهد : خدایا کشور عزیز ما را از وجود این نجاسات و نجس ها پاک گردان آمین آمین یا ربّ العالمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها