|

مهدی طارمی همه چیز را لو داد؛ از بوسه نا تمام با سحر تا پخش عکس ها!

sahar ghoreyshi shayanews

مهدی طارمی بالاخره پس از حواشی که برای ارتباطش با سحر قریشی پشت سر گذاشت حالا صحبت هایی در این مورد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی یک چهره پر حاشیه می باشد که تا به حال ارتباطش با چند مرد خبرساز شده است. البته خانم بازیگر هر بار که رابطه اش با این اشخاص لو می رفت سریعا اعلام می کرد که صیغه بوده اند!

به گزارش «شایانیوز» از آن طرف مهدی طارمی بازیکن خوش تیپ و بسیار مطرح در عرصه ورزش و فوتبال می باشد. اما نزدیک به دو الی سه سال پیش ارتباط بسیار نزدیک مهدی طارمی با سحر قریشی با پخش عکس های نامتعارفشان در فضای مجازی لو رفت. در این میان بسیاری شایع کردند که انها در حال ازدواج با هم هستند و عده ای نیز این ارتباط را فراتر از دوستی ساده دانستند و تهمت هایی به این افراد سرشناش زدند.

سحر قریشی و مهدی طارمی

جدایی بعد از مدت کوتاهی

مدت زیادی از این حواشی نگذشته بود که این ارتباط به کلی قطع شد، اما هیچ فردی از چرایی این جدایی خبر نداشت.

دوباره شایعات بر سر زبانها افتاد و حتی تهمت هایی به سحر قریشی با عنوان کلاهبرداری او از مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد و هر سایت و صفحه مجازی داستان سرایی خاص خودش را درباره این ارتباط و پایانش به خورد مخاطبان میداد.

سحر قریشی و مهدی طارمی درباره این موضوع هیچ شفاف سازی تا مدتها نکردند و جواب خاص و روشنی به هوادارانشان ندادند. روز به روز گذشت و شایعات پیش تر از پیش نسبت به ارتباط آنها در فضای مجازی می چرخید.

سحر قریشی و مهدی طارمی

مهدی طارمی سکوت خود را شکست

تا اینکه مدتی قبل مهدی طارمی از حجم بالای حرف و حدیث و شایعات خسته شد و سکوتش را شکست و از واقعیت ماجرا پرده برداشت.

مهدی طارمی در مصاحبه اش گفت که شایعاتی که درباره آنها گفته می شود کاملا دروغ است و واقعیت ندارد. او گفت: حدود 3 سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

مهدی طارمی درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود. اما من هیچ گله و شکایتی از کسی ندارم و الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است!

توضیحات سحر قریشی درباره رابطه با مهدی طارمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی نام ارسالی در

    چطور لمس طارمی باعث تشویش ونگرانی تو نشد😂😂

  • محمد خانی ارسالی در

    سحر خانم تو دیگه خلاف نموند نکرده باشی حد اقل با بیست مرد در فواصل مختلف اومدی شمال همه ما شاهدیم تو دیگه حرف از انسانیت نزن خواهشا

  • محمد خانی ارسالی در

    سحر قریشی اگه الان اراده بکنه با یکی دیگه باشه که واسش کاملا عادیه میشه گفت با سی و سومین مرد میخواد دوست بشه و بره. زیر یه نیمه. سقف

  • عبدالرضا ارسالی در

    آن همه از بانو ذلیخا بد گفتن عاقبت ذلیخاچه شد. قضاوت کار مانیست ،دل نشکونیم،حواسمون بیشتر به خودمون باشه وبس

  • موعود ارسالی در

    قطعا تو یکی کار خوبی نکردی که جایگاهی پیدا کنی،فقط خبر نداری که این موقعیت ها فقط یه بازی و خودت یه بازیچه ای،چقدر جدی می گیرید این دنیا و متعلقات شو،از خواب خرگوشی بیاید بیرون،آخر جهالت می شه اولین تعریف از تو و امثال تو....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها