|

قرتی بازی بهاره رهنما تمومی نداره؛ عشق و حال بعد از مرگ پدر! +عکس

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما تصاویری از خود در تبلیغاتش استفاده کرد که طبق معمول همیشه پوششی ناجور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگر مطرح و خودشیفته ایرانی است که خیلی وقت است در قاب سریال ها دیده نمی شود. خانم بازیگر آخرین بار در سریال شبکه خانگی «گیسو» در یک نقشی کاملا جدی بازی کرد که کمی از کاراکتر شخصیتی او دور بود.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما بسیار اهل فضای مجازی و انتشار تصاویر غیر معمولی از خودش و همسرش حاجی است که بسیار هم مورد تمسخر و نظردهی کاربران نیز قرار می گیرد. اما از آن جایی که خانم بازیگر عاشق این حواشی و تو چشم بودن است بهتر که نمی شود هیچ هربار بدون در نظر گرفتن سن و سالش بدتر هم می شود.

بهاره رهنما از دسته هنرمندانی است که در صفحه شخصی اینستاگرامش تبلیغات زیادی انجام می دهد و قطعا هم در قبال این تبلیغات پول خوبی دریافت می کند. او در این تبلیغات از خودش استفاده می کند و با روشی زیرپوستی جذب مخاطب می کند. در ادامه تصاویری از خانم بازیگر که به تازگی منتشر کرده مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

بیوگرافی بهاره رهنما:

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما و همسر سابقش
بهاره رهنما و همسر سابقش
بهاره رهنما و همسر فعلی اش
بهاره رهنما و همسر فعلی اش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها