|

واکنش تلخ مهراب قاسم خانی در برابر اتفاقات افغانستان! +عکس

mehrab ghasemkhani shayanews

مهراب قاسم خانی با انتشار عکس یک مرد از روز های سخت افغانستان نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهراب قاسم خانی طراح دکور و نویسنده ایرانی است. وی همسر سابق شقایق دهقان می باشد. مهراب قاسم خانی به تازگی با مارال فرجاد روابطی بسیار نزدیک و دوستانه دارد جوری که بسیای از رسانه ها از رواط ان ها برای ازدواج نوشته اند.

به گزارش «شایانیوز» مهراب قاسم خانی از دسته هنرمندانی است که در مسائل سیاسی کشور و شرایط وخیم جامعه نظرات زیاد و گاهی تندی می دهد. وی به تازگی با انتشار تصویر مردی افغانستانی از اتفاقات عجیب پنجشیر افغانستان نوشت که با نظرات جالب کاربران همراه بود.

مهراب قاسم خانی

 قاسم خانی در کپشن پستش نوشت:

چقدر غمگین و غریبه چیزی که داره توی پنجشیر اتفاق میفته. چقدر تنها و بی کس موندن و چقدر باور نکردنی و ترسناکه که توی این قرن و جلوی چشم تمام دنیا و سازمان های مدافع حقوق بشر، تحجر و وحشیگری داره آزادی و انسانیت رو سر میبره و سلاخی میکنه و از هیچ کس صدایی در نمیاد.

احساس میکنم امروز داریم یکی از ننگین ترین و شرم آور ترین مقاطع تاریخ بشریت رو‌ به صورت زنده نگاه میکنیم. نه فقط به خاطر جنایاتی که داره انجام میشه. به خاطر این که کمتر مقطعی از تاریخ بوده که سیاست اینطور بدون پرده پوشی چهره کثیف و زشتش رو نمایان کنه.

مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی هنرمندی بسیار علاقمند به حیوانات به خصوص گربه ها است. او در حال حاظر هم چندین گربه دارد که به تازگی مادرشان آن ها را به دنیا اورده و آقای بازیگر همچون بچه هایش آن ها را بزرگ می کند. استوری های قاسم خانی بعضی اوقات پر از فیلم های بچه گربه هایش می شود. 

بیوگرافی مهراب قاسم خانی:

مهراب قاسم خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر بنام پیمان دارد که او هم نویسنده است، دوبار ازدواج کرده، او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد.

مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها