|

رامین رضاییان دورهمی را ترکاند ؛ تعریف از استایل و دست زدن به بدن کریس رونالدو

رامین رضاییان دورهمی را با حرف های عجیبش به هم ریخت. رضاییان گفت به رونالدو گفته دوست دارم بهت دست بزنم!

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان دورهمی را با حرف های عجیبش به هم ریخت. رضاییان گفت به رونالدو گفته دوست دارم بهت دست بزنم!

رضاییان که شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود،خاطره بازی تیم ملی و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ و اذیت کردن رونالدو در حین بازی را تعریف کرد.

Please enable JavaScript
Copy and paste this HTML code into your webpage to embed.

رامین رضاییان دورهمی

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت ، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

در تیرماه 1395، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه باشگاه فوتبال چای کار ریزه اسپور ترکیه پیوست.

رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قرار دادش را فسخ کرد.

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس

او بعد از چند وقت به تیم پرسپولیس بازگشت و مدتی نیز نیمکت نشین برانکو بود تا اینکه در یک بازی که بخت مهدی طارمی مقابل حسن هوری بسته شده بود و هر چقدر موقعیت داشت را در مقابل هوری ناتمام گذاشت رامین رضاییان به بازی آمده و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی نیز با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد که این صحنه اشکهای رامین را در مقابل هواداران به دنبال داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها