|

جزئیاتی از بزرگترین عرضه اولیه امسال

عرضه اولیه فولاد سیرجان؛ "فجهان" چقدر نقدینگی می خواهد؟

در عرضه اولیه فولاد سیرجان احتمالا به هر کد بورسی بیش از ۱۴۵۰ سهم تعلق نگیرد که حدود ۸۰۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

«فجهان» نماد معاملاتی شرکت فولاد سیرجان است که بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس روز چهارشنبه بخشی از آن عرضه خواهد شد. در روز عرضه اولیه، هر کد بورسی می‌تواند حداکثر هشت هزار سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

البته با توجه به مشارکت ۲٫۸ میلیون نفری در آخرین عرضه اولیه، احتمالا به هر کد بورسی بیش از ۱۴۵۰ سهم تعلق نگیرد که حدود ۸۰۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

نکته جالب در خصوص این عرضه اولیه که بزرگترین عرضه اولیه امسال خواهد بود، این است که اگر چه ثبت سفارش روز چهارشنبه انجام می‌شود؛ اما تخصیص سهام روز شنبه ۲۰ شهریورماه انجام خواهد شد.

بررسی وضعیت شرکت فولاد سیرجان

شرکت فولاد سیرجان، در مرداد ماه سال جاری ۴۷۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه ماه قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است. «فجهان» همچنین با سرمایه ثبت شده ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال در پنج ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ ۳۸۲۷ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه ماه قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در دوره سه‌ماهه ۱۴۰۰ هم ضمن ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶ درصدی و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۱۹۲ ریال سود محقق کرده است. در جدیدترین اطلاعیه این شرکت که در سایت کدال منتشر شده است، مجوز افزایش سرمایه «فجهان» از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش و ارتقا توان تولیدی خود از سمت حسابرس صادر شده است. مبلغ افزایش سرمایه ۲۱۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۶ درصد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها