|

ایرانی خودرویی ها گران تر شدند

قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۲۰ شهریور با همان قیمت‌های قبلی فروخته می‌شوند اما در بین محصولات ایران‌خودرو شاهد گران شدن هفت میلیون تومانی…

لینک کوتاه کپی شد

پژو پارس امروز شنبه بیستم شهریور ۱۴۰۰ با افزایش هفت میلیون تومانی نسبت به هفته قبل در بازار فروخته می‌شود و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ برخی از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو مثل دنا، پژو ۴۰۵، سمند و پژو پارس اتوماتیک نیز در بازار امروز بین یک تا سه میلیون تومان گران شده‌اند اما پراید ۱۱۱ با افت دو میلیون تومانی در مقایسه با معاملات روز پنجشنبه هفته پیش ۱۵۴ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت‌ها در بین دیگر خودرو‌های سایپا تغییری نداشته و محصولاتی مثل تیبا، ساینا و کوئیک با همان عدد و رقم‌های قبلی خرید و فروش می‌شوند.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

پژو ۴۰۵ و سمند LX بعد از پژو پارس بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات داخلی داشته‌اند و با رشد سه میلیون تومانی، به ترتیب ۲۳۱ میلیون تومان و ۲۵۰ میلیون تومان در بازار قیمت خوردند.

دنا تیپ یک، دو میلیون تومان و سمند EF۷ دوگانه‌سوز و پژو پارس اتوماتیک نیز یک میلیون تومان از آخرین روز کاری هفته قبل قیمت بیشتری دارند.

قیمت محصولات سایپا

پراید ۱۱۱ یا همان هاچ‌بک تنها محصول داخلی سایپا است که تغییر قیمت داشته و با افت دو میلیون تومانی، ۱۵۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

پراید ۱۳۲ نیز که مدل‌های صفرکیلومتر سال ۹۸ آن همچنان وجود دارد، ۱۳۲ میلیون تومان (یک میلیون تومان کمتر از هفته قبل) قیمت خورده و لقب ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر بازار را به خودش اختصاص داده است.

سیتروئن ۹۵۰ میلیون تومان در بازار ارزش دارد و امروز رشد ۱۰ میلیون تومانی را تجربه می‌کند اما دیگر خودرو‌های شرکت سایپا در بازار، با همان قیمت‌های قبلی فروخته می‌شوند.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی