|

روند بازار برای هفته جاری به چه صورت است؟

پیش بینی بورس یکشنبه 21 شهریور

بیشتر کارشناسان بازار هفته جاری را مثبت یا خنثی پیش‌بینی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز شنبه 20 شهریور بازار سهام با رشد شاخص کل اما اصلاح شاخص هم‌وزن مواجه شده است در پایان معاملات روز جاری بازار شاخص با حدودا چهار هزار و 510 واحد مثبت در محدوده یک میلیون و 530 هزار واحد قرا گرفته است. شاخص هم‌وزن هم امروز با 2753 واحد منفی در کانال 463 هزار واحد قرار گرفته است. امروز نمادهای فملی، رمپنا، شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص گذاشتند و بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و برکت ثبت شده است.

پیش بینی بازار سرمایه برای هفته جاری

بیشتر کارشناسان بازار هفته جاری را مثبت یا خنثی پیش‌بینی کردند. علی عصاری، کارشناس بازار سهام اما روند بازار را منفی پیش‌بینی کرد. کارشناسان دیگر هم بازار سهام را مثبت ارزیابی کردند و معتقدند برخی از گروه‌های شاخص‌ساز هم پیشتاز بازار سهام هستند. در این باره مریم محبی، میترا تاتاری و مهشید داداش‌زاده تحرکات بازار را مثبت ارزیابی کردند و گروه‌های پیش‌رو را هم تک سهم‌ها و شاخص‌سازان دانستند.

همچنین پیمان حدادی دیگر کارشناس بازار سهام درباره روند بازار در هفته جاری گفت: به نظر می‌رسد تحرکات بازار خنثی باشد و گروه‌های خودرویی و پالایشی پیشتازان بازار باشند.

درباره روند شاخص کل در روزهای آینده همچنین سلمان نصیرزاده و محمد خبری‌زاده هم معتقدند، شاخص کل مثبت خواهد بود و گروه‌های دلاری و پتروشیمی می‌توانند پیش‌رو باشند.

علیرضا تاجبر هم درباره روند بازار سهام در روزهای آینده گفت: باید معاملات هفته جاری و جا به جایی سهم‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر اصلاح زمانی شاخص ادامه‌دار خواهد بود اما فشار فروش و عرضه در بازار عمیق نخواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها