|

چشم انداز بازار تا پایان شهریور

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 24 شهریور 1400

در آینده بازار سهام رشد بسیار خوبی را خواهد داشت و صنایع دلار محور بازار هم با اصلاح مواجه شدند و به نظر می‌رسد مجددا با تقاضا همراه شوند.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان معاملات روز سه شنبه شاخص کل بورس با رشد 21 هزار و 812 واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴97هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش 7 هزار و 910 واحدی مواجه شد و روی سطح 451 هزار و 913 هزار واحدی قرار گرفت.

 نمادهای «پارسیان»، «نوری»، «فولاد»، «شستا» بیش ترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل داشتند.

پیش بینی بورس چهارشنبه 24 شهریور

مهشید داداش‌زاده کارشناس بازار سرمایه درباره روند فعلی بازار معتقد است، فردا هم بازار با روندی مثبت کار خود را آغاز می کند اما احتمال دارد در ساعات میانی و انتهایی روز بازار کمی افت داشته باشد. وی همچنین درباره روند دیروز بازار می‌گوید: روز گذشته حجم‌های بسیار خوبی در محدوده منفی‌ بازار معامله شد، حتی تعدادی از سهم‌ها تا محدوده سبز بازگشتند اما اینکه صف خرید نشدند اتفاقا نکته مثبتی است زیرا امروز دوباره با فشار بیشتری رو به رو می‌شدند.

وی همچنین افزود: در حال حاضر محدوده حمایتی ۲۷ هزار تومان برای دلار پیش‌بینی می‌شود. همچنین روند فعلی بازار نشان می‌دهد بسیاری از سرمایه‌گذاران در نمادهای جذاب بازار اقدام به خرید می‌کنند.

به نظر می رسد روند شاخص و کلیت بازار تا آخر شهریور ماه به همین صورت و به شکل اصلاحی خواهد بود. دلیل این موضوع هم تحولات شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صورت‌های مالی شرکت‌ها است.

اما در آینده بازار سهام رشد بسیار خوبی را خواهد داشت و در مدت فعلی که بازار با اصلاح رو به رو شد، صنایع دلار محور بازار هم با اصلاح مواجه شدند و به نظر می‌رسد مجددا با تقاضا همراه شوند.

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی زمانی ارسالی در

    مشتاق به تولید محتوای پربیننده درحوزه بورس و گردشگری ومهاجرت و تحصیل در خارج ازکشور برای سای شایا نیوز هستم. 4 هزار مقاله پربیننده در این حوزه ها در سایت های معروف ایران منتشر کردم. با ای میل در تماس باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها