|

عقب ماندگی بازار سهام نسبت به بازارهای موازی

در بلند مدت بازار سهام سودآور می‌شود؟

بورس

کارشناس بازار سهام می گوید با اینکه بازار سرمایه نسبت به بازارهای موازی عقب ماندگی مشهودی دارد اما در بلند مدت روند بازار مثبت خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

افت ۳۶ هزار واحدی شاخص کل بورس در چهارمین روز معاملاتی روند ریزشی بازار سهام را تثبیت کرد. امروز شاخص کل بورس کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را از دست داد و به محدوده یک میلیون و ۳۹۱ هزار واحد رسید. اما روند بازار سهام در روزهای آینده به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، علی عصاری کارشناس بازار سهام درباره روند فعلی بازار سرمایه گفت: در حال حاظر ترس در بازار سرمایه غیرقابل انکار است. همچنین علاوه بر آن روند اخبار سیاسی و تحولاتی که در سیاست کلان در حال رخ دادن است تاثیر منفی بر تحرکات فعلی بازار گذاشته است. بنابراین تا رسیدن به یک ثبات در سیاست‌گذاری‌ها روند خنثی و منفی برای بورس قابل پیش‌بینی است.

وی در بخش دیگری درباره بالا بودن حجم عرضه‌ها در بازار و افت تقاضا گفت: مذاکرات برجام فارغ از هر نتیجه‌ای ترس سهامداران را برانگیخته و مانع از ورود نقدینگی در بازار شده است.

این کارشناس بازار در پیش‌بینی روند بازار سرمایه گفت: قطعا در بلند مدت روند بازار سرمایه مثبت خواهد بود در حالی که نسبت به بازارهای موازی از قبیل دلار، مسکن و خودرو عقب ماندگی‌های مشهودی در بازار دیده می‌شود که امیدوار هستم با یک گپ زمانی جایگاه اصلی خود را پبدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها