|

راه اندازی صندوق های ETF!

آیا "بیت کوین" وارد بورس آمریکا خواهد شد؟

ETF بورس

شرایط لازم در این سرمایه گذاری چیست؟ بستگی به قیمت بیت‌کوین دارد و یا سود سهام آن؟ زمان راه‌اندازی این صندوق‌ها چه زمانی می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) درنهایت صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF)بیت کوین را تأیید کرد و خبر راه اندازی چندصندوق دیگر را داده است! این طرح فعلا برای شرکت هایی است که از بیت کوین سود می برند و میتوانند با سهام بدست آمده سرمایه گذاری کنند، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) تأیید خواهد شد. صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله(ETF)مستقیماً روی ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری نمی کند ، بلکه به طور غیرمستقیم روی سود سهام ارزهای مبتنی بر بلاکچین تمرکز دارند.این طرح  یک گام بزرگ رو به جلو برای بازار رمزنگاری است و کاربران تاکنون هیچ تأییدیه ای  از طرف ETF برای تماس مستقیم با بیت کوین دریافت نکرده اند. شرکت های آمریکایی و خارجی هم در این صندوق ها میتوانند سرمایه گذاری کنند.

و شرایط لازم برای سرمایه گذاری در این شرکت ها این است که سرمایه گذاران باید اکثریت دارایی خالص خود را از 12 ماه قبل در بیت کوین نگهداری کنند،علاوه بر این افرادی که بیشتر درآمد یا سود خود را از استخراج ، اعطای وام ، معامله با بیت کوین یا تولید تجهیزات استخراج بیت کوین به دست می آورند،هم درصورتی اجازه سرمایه گذاری دارند که به مدت 12ماه موارد فوق را نگهداری کنند! 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تأیید صندوق ها مردد است ، زیرا نگران است که اقدامات کافی برای محافظت از سرمایه گذاران وجود نداشته باشد. Gary Gensler ، رئیس اوراق از ETF های بیت کوین حمایت کرده است،تحلیلگر موفق بلومبرگ نیز گزارش داد که کاربران بلاک چین کانادا معاملات خود را در بازارهای جهانی از 7 اکتبر زودتر از آمریکا آغاز کرده اند و این تصمیم گیری برای آمریکا سخت بوده است ولی بالاخره وعده راه اندازی این طرح را تا چند هفته دیگر  داده است و بیت کوین به زودی وارد بورس آمریکا خواهد شد!

طرفداران ارزهای رمزنگاری شده استدلال می کنند که ETF ها به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری می توانند نظمی در بازار ایجاد کنند. که با روش مطمئن تری در بیت کوین سرمایه گذاری کنند ، برخلاف صرافی هایی که هنوز در حال پردازش دستورات انطباق هستند ، این طرح از سرمایه گذاران جدید بهتر محافظت می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها