|

میانرده های محبوب

بهترین گوشی های هوشمند میانرده چیست؟

معرفی سه گوشی هوشمند مقرون به صرفه موجود در بازار

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها با ورود گوشی های هوشمند میانرده به بازار دیگر نیازی نیست تا هزینه ای زیاد را برای دریافت امکانات خوب و معقول پرداخت کنیم. سامسونگ، شیائومی و موتورولا محصولات درخور توجه با کیفیت پیشرفته و قیمت رقابتی و مناسبی را به عنوان محصولات میانرده خود به بازار معرفی می کنند که در سرتا سر جهان نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

شیائومی Poco X3 NFC نمونه ی بارز یک میانرده ی بسیار محبوب است. این محصول با نرخ تازه سازی 120 هرتز(که با Galaxy S21  سامسونگ رقابت می کند و تقریبا دو برابر آن چیزی است که iPhone 13 ارائه می دهد), دوربین قوی به همراه چهار لنز و باتری طولانی مدت در صدر لیست بهترین محصولات میانرده ما قرار دارد.

بپردازیم به لیست میانرده های محبوب:

  • Xiaomi Poco X3 NFC

همانطور که گفتیم Poco X3 NFC با نرخ تازه سازی 120 هرتز, باطری 5,160mAh و چیپست Snapdragon 732G در صدر این لیست قرار میگیرد.

درست است که در بحث بررسی دوربین این محصول کمی ضعف از خود نشان می دهد اما در عوض با داشتن صفحه نمایش 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 x 2400 یک کیفیت عالی برای بازی ها, فیلم ها و ویدئو ها همچنین استفاده های معمول یک گوشی هوشمند را ارائه می دهد.

Poco-X3-NFC

 

  • Motorola Moto G9 Power

همواره موتورولا برای عرضه میانرده های با کیفیت تلاش زیادی میکند و تا به امروز موفق هم بوده است. Moto G9 Power به لطف باطری عظیم 6,000mAh خود توانسته است توجه های زیادی را به خود جلب کند, باطری Moto G9 Power نسبت به باطری اکثر محصولات موجود در بازار بسیار قوی تر و عظیم تر است.

فضای ذخیره سازی قابل افزایش, شارژ سریع 20 واتی, رزولوشن 720 x 1640 و دوربین سه لنز از ویژگی های  قابل توجه دیگر این میانرده ی دوست داشتنی هستند. هرچند که از نظر اندازه و شکل ظاهری کمی حجیم است ولی توانسته است عملکرد نسبتا خوبی را ارئه دهد و همین هم موجب محبوبتش شده است.

moto-g-5g

 

  • Xiaomi Redmi Note 9S

شیائومی درحال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیگران صحنه ی  گوشی های هوشمند میانرده است و محصولاتی مانند Redmi Note 9S علت این اتفاق را نشان میدهند.

این محصول با داشتن باطری mAh5,020 و عملکرد مناسب چیپست Snapdragon 720G واقعا شایان توجه است. به علاوه این محصول دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ و رزولوشن 1080x 2400 میباشد که در نوع خود بی نظیر است.

همچنین این محصول 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک دوربین چهار لنز شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی, یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی, یک ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی در اختیار شما قرار می دهد. Redmi Note 9S یک انتخاب مناسب است.

xiaomi-redmi-note-9s

بدون شک محصولات فوق العاده ی دیگری نیز در ادامه ی این لیست قرار دارند که در آینده به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها