|

رشد ۱۱۰ هزار درصدی در کمتر از یک هفته!

اسکویید گیم، کلاهبرداری یا برگ برنده؟

arzdigital

با وجود رشد ۱۱۰ هزار درصدی توکن اسکویید در کمتر از یک هفته، سرمایه‌گذاران قادر به دریافت سود خود نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

توکن اسکویید در این هفته به سرخط اخبار و رسانه‌های حوزه رمزارز تبدیل شده است. با این وجود ممکن است این توکن ان معجزه‌ای نباشد که همه انتظارش را می‌کشند.بعد از رشد ۱۱۰ هزار درصدی در کمتر از یک هفته، گزارش‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران قادر به فروش توکن‌های خود بعد از این رشد نجومی نیست!

بازی اسکویید

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز ،در حال حاضر اسکویید از نظر ارزش بازار در میان ۳۰۰۰ رمزارز برتر بازار قرار گرفته ولی تجمیع‌کننده قیمت با هشدار در مورد ریسک بالای سرمایه‌گذاری در این توکن می‌گوید، ممکن است فروش مسدود شود. خطری که حالا گمانه‌زنی در مورد کلاهبرداری بودن این پروژه را تشدید کرده است.وبسایت کریپتوپوتیتو پیشتر نوشته بود از عمر این توکن کمتر از یک هفته می‌گذرد و نام این توکن از مینی‌سریال کره‌ای جدید نت فلیکس «بازی اسکویید» یا «بازی ماهی مرکب» الهام گرفته شده است.قرار است این پروژه هم به همین صورت عمل کند و به نوعی سازگاری رمزارز برای بازی را به کاربران وعده می‌دهد. موضوعی که شرکت‌کنندگان را مستلزم می‌کند در چند بازی شرکت کرده و پیش از رسیدن به جایزه بزرگ کنار بروند. برای شرکت، هر بازیکن باید حدود نیم میلیون دلار بپردازد و کل جایزه بزرگ،تنهابه نفر برنده خواهد رسید.

با این حال برخی بدون ورود به بازی اقدام به سرمایه‌گذاری روی این توکن کردند و حالا در گرفتن پول خود دچار مشکل هستند. این تاکتیک می‌تواند به نوعی یک حفاظت ضد-تخلیه باشد ولی در برگ سفید این بازی هیچ اشاره‌ای به هرگونه مکانیزم کنترل بازار نشده است. به همین دلیل است که هشدارها برای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال به صدا درآمده است. کریپتوپوتیتو هشدار داده که ترویج سایت این پروژه که با توئیتهای ایلان ماسک، ممکن است کاملا نادرست باشد.علاوه بر این اعضای تیم توسعه این ارز دیجیتال هم هیچ سابقه‌ای ندارند و حتی نمی‌توان فهمید که این اسامی آیا واقعا وجود دارند یا خیر؟

شبکه‌های اجتماعی، قدرتی نامرئی

با این وجود، در حال حاضر رمزارزهای میم به یک ترند جهانی تبدیل شده‌اند. بسیاری از مردم مشتاق به خرید توکن‌هایی هستند که تنها به خاطر شوخی وارد بازار شده‌اند.این روند با دوج‌کوین شروع شد، رمزارزی که به سرعت جایگاه خود را در میان ۱۰ رمزارز برتر پیدا کرد. اخیرا هم شیبا به ۱۰ رمزارز برتر راه پیدا کرده. توکن‌های دیگری نظیر سیف‌مون، کام‌راکت و فلوکی هم به شهرت زیادی در بازار رسیده‌اند.

بعد از میم‌کوین‌ها حالا نوبت کلکسیون‌های NFT رسیده که به روند بازار تبدیل شوند. راکز، کیتنز و برخی دیگر از کلکسیون‌ها حالا صدها و حتی میلیون‌ها دلار معامله می‌شوند. بنابراین جای تعجب نیست که یک توکن بی‌ارزش که نام خود را از یک سریال پرمخاطب گرفته باشد، یک شبه با استقبال مواجه شود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها