|

سقوط آزاد یک ارز دیجیتال؛ ضرر ۹۹٫۹۹ درصدی در چند دقیقه

ارز دیجیتال «اسکویید گیم» که اخیرا وارد بازار شده و رشدی نجومی را تجربه کرده بود، در کمتر از چند دقیقه تقریبا کل ارزش خود را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

ارزش رمزارز الهام گرفته از سریال محبوب «اسکویید گیم» دو هفته بعد از آغاز معاملاتش به یکباره فرو ریخت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز، بعد از رشد بیش از ۳۱۰ هزار درصدی در کمتر از یک روز، اسکویید تقریبا تمام ارزش خود را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که توییتر فعالیت‌های حساب این رمزارز را به دلیل «فعالیت مشکوک» به طور موقت محدود کرد.

لحظه‌ای قبل از فروپاشی قیمت اسکویید، قیمت هر توکن این رمزارز به مرز ۲۸۵۰ دلاری هم رسیده بود. پیش از سقوط قیمت، وبسایت و حساب‌های شبکه‌ اجتماعی این توکن ناپدید شده و حالا هم خبری از برگه سفید رمزارز اسکویید نیست.

Capture

این توکن از ۲۰ اکتبر و با ایده رمزارز پرداخت برای باز آنلاینی مشابه با اسکویید گیم معاملات خود را آغاز کرد.

با این حال مدتی بعد از فروش، سرمایه‌گذاران قادر به دریافت سود خود نبودند. همین موضوع باعث شد تا هشدارها و پرچم‌های قرمز از سوی صرافی‌ها و تحلیلگران بازار رمزارزها به صدا در بیاید.

فعالان بازار معتقد بودند که این تاکتیک می‌تواند به نوعی یک حفاظت ضد-تخلیه باشد ولی در برگ سفید این بازی هیچ اشاره‌ای به هرگونه مکانیزم کنترل بازار نشده است. به همین دلیل است که هشدارها برای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال به صدا درآمده است. علاوه بر این اعضای تیم توسعه این ارز دیجیتال هم هیچ سابقه‌ای ندارند و حتی نمی‌توان فهمید که این اسامی آیا واقعا وجود دارند یا خیر.

به هر حال به نظر می‌رسد عمر این رمزارز هم، مانند دیگر رمزارزهایی که بدون پشتوانه با رشدهای نجومی یک شبه مواجه شدند، به سر آمده است. اسکویید گیم با قیمت ۰٫۰۰۲۸ دلاری در حال معامله بوده و ارزش بازارش به کمتر از دو میلیون دلار رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها