|

آیا بیت کوین رکورد تاریخی زد؟

قضیه ی انباشت نهنگ ها چیست؟

bitcoin

روند بازار رمز ارزها تا ماه آینده به چه صورت خواهد بود؟آیا رکورد شکنی ادامه دار خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با توجه به شواهد موجود در بازار نشان می دهد افزایش رکوردهای جدید بیت‌کوین به‌خاطر کاهش چشمگیر عرضه فعال در ماه‌های گذشته بوده است سرمایه‌گذاران بیت‌کوین آینده ای روشن را برای این ارز دیجیتال با قیمت های بالاتر پیش بینی کرده اند و این موضوع ازعرضه غیرفعال بیت‌کوین در سه ماه گذشته برمی‌آید که به رکورد ۸۵ درصد رسیده است.

گلاسنود، یکی از تحلیلگران درون زنجیره‌ای، این نقطه عطف را در گزارش خود پیدا کرد و بیان کرده بود که سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال فعلا از سرمایه خود استفاده نکنند،فعلا دست نگهدارند و نفروشند.کاربرانی که از ۱۲ ماه گذشته به سرمایه خود دست نزده اند و دارایی خود را نگه داشتند که به آن ها هولدرهای بلندمدت (LTH) می گویند از جمله کسانی‌اند که بیت‌کوین‌ زیادی را در حساب ذخیره کرده و تنها ۶۵۰۰ بیت‌کوین در حسابشان جابه‌جا می‌شود.

اینطور به نظر می‌رسد که سرعت روند انباشته شدن کوین کاهش پیدا نمی‌کند،زیرا با ایجاد امنیت بالا در ذخیره‌سازی بیت‌کوین، سهم عرضه در صرافی‌های متمرکز نیز به پایین‌ترین سطح ۱۲.۹ درصد کاهش خواهدیافت!باتوجه به گزارش‌های گلاسنود، طی هفته گذشته بیش از ۵۰۰۰ بیت‌کوین (حدود ۳۳۸۰۶ میلیون دلار) از اماکن تجاری متمرکز خارج شده است.

این گزارشگر می‌گوید: احتمالا بازار رمزارزها قطره قطره درحال انباشت است، که با فعالیت کم، خروج زیاد ارز و هزینه‌های استراتژیک بسیار پایین توسط سرمایه‌داران با تجربه مشخص می‌شود.هشتم نوامبر تاریخی است که بیت‌کوین به بالاترین سطح خود و به قیمت بالا تر از ۶۷ هزار دلار دست یافت. و ارزش بازار آن نیز از تسلا و فیس بوک پیشی گرفت.

این گزارش بر این موضوع تاکید دارد که افزایش انباشت بیت‌کوین از سوی دارندگان بلندمدت از بالاترین رکورد قبلی BTC در ماه آوریل نیز بالاتر رفته است.در آگوست ۲۰۲۰ عرضه بیت‌کوین توسط دارندگان بلندمدت به بالاترین میزان (۸۰.۶٪) رسید و سپس به ماه آوریل ۲۰۲۱ به نقطه اوج خود یعنی حدود ۶۶۰۰۰ دلار دست پیدا کرد.از زمان بیت‌کوین ۶۶ هزار دلاری تاکنون، LTHها ۰.۷۳ درصد از بیت کوین را خرج کردند و حدود ۶۸ درصد کاهش فروش داشته اند.

.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها