|

نکاتی جالب از شیبا اینو!

آیا شیبا اینو زیر ارزش واقعی معامله می‌شود؟

SHIBAINU

با توجه به روند اخیر در بازار ارز دیجیتال که تمامی کوین ها افزایش یافته اند ولی شیبا اینو با کاهش قیمت روبرو شده است! دلایل کاهش قیمت شیبا…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-شیبا اینو روزهای پر جنجالی را پشت سر گذاشته است با اینکه به جایگاه ویژه‌ای در تمامی پلتفرم ها دست یافته است ولی در مقابل چند ارز دیجیتال دیگر مانند سولانا اتریوم لوپ رینگ و بیت کوین و دیگر ارز ها کاهش قیمت داشته است ارزهای ذکر شده در چند روز گذشته همگی به بالاترین سطح تاریخی خود دست یافته اند ولی شیبا اینو ۲.۵ درصد افت کرده است و با توجه به نمودارها و شواهد موجود در بازار قیمت این میم کوین در دو هفته اخیر بین۰.۰۰۰۰۸۷۹و۰.۰۰۰۰۵۴۷دلار بوده است .

با توجه به این نرخ ها که نشان از کاهش ۴۰ درصدی ارزش شیبااینو در بازار ارز دیجیتال دارد اما مهمترین نکته این است در حالی که قیمت شیبااینو کاهش یافته ولی همچنان همینطور که در اخبار قبل گفتیم کاربران و طرفداران آن بسیار افزایش یافته است و همچنان در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد .

اکنون به دو دلایل محبوبیت ارز می پردازیم اول اینکه عرضه در گردش شیبا اینو بسیار بالا و متمرکز می باشد و دلیل دوم این است که این روزها بهترین شرایط برای پرداخت ها و اطمینان از ارزش بلند مدت شیبا اینو در بازار حاکم شده است و این ۲ نکته مهم توسط توسعه کنندگان به کمک رشد شیبا اینو در جامعه بسیار کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها