|

بررسی علت جست وخیز!

آشکار شدن تمام نقشه های بیت کوین!

bitcoin

با توجه به کاهش و افزایش ناگهانی بیت کوین چه چیزی در انتظار اوست ؟آیا این روند فرصتی طلایی برای سرمایه گذاران است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق شواهد و گزارش‌های موجود در بازار بیت کوین در روز چهارشنبه بتا نقطه اوج خود در در عرض یک ساعت دستیار و پس از رسیدن به شاخص قیمت برای مصرف کنندگان افزایش ۳.۹ درصدی را تجربه کرد اما این دوران اوج بسیار کوتاه بود دوباره بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شد و در همین راستا لیکویید هم با بیت کوین هم مسیر شد،درواقع این‌بار مجموع دارایی لیکوئیدها به یکی از بزرگ‌ترین لیکوئیدها بین چند ماه گذشته تبدیل شده است.

البته که بازهم در مقایسه با لیکوئیدهای مارس تا آوریل اوایل سال جاری سطح پایین‌تری داشت. معاملات اهرمی است که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر هنگام شروع یک معامله اهرم‌دار با بیت‌کوین به عنوان ودیعه، قصد ترید طولانی‌مدت دارید، در صورت کاهش قیمت PNL سود شما کاهش پیدا کرده و همچنین ودیعه‌ای که گذاشته‌اید هم در معرض ریسک خواهد بود. به همین دلیل، اغلب با افت بازار، لیکوئیدهای بسیاری اتفاق می‌افتد.

با بررسی بالاترین رکورد دیروز، متوجه می‌شویم که مجموع معاملات باز بیت‌کوین به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت و به ۱۹۱.۲ هزار بیت‌کوین رسید و همین امر یکی از دلایل مهم در کاهش قیمت بازار و لیکوئیدهای دیده‌شده بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها