|

رواج شدن کارت های ارزدیجیتال!

جدیدترین کارت های اعتباری!

arzdigital

کارت‌های اعتباری مرتبط با رمزنگاری را در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه راه‌اندازی خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-مسترکارت اعلام کرد که کارت‌های اعتباری مرتبط با رمزنگاری را در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه راه‌اندازی می‌کند که به کاربران این اجازه را می‌دهد که فورا دارایی‌های دیجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کنند. این کارت ها با همکاری سه گروه از ارز دیجیتال راه اندازی می شوند: Amber Group و Bitkub در تایلند و CoinJar در استرالیا. مسترکارت مشخص نکرده است که در این مرحله از چه دارایی های رمزنگاری پشتیبانی می شود، اما اشاره کرد که بیت کوین و اتر در صدر لیست قرار خواهند گرفت.

مسترکارت گفت: دارندگان کارت به جای انتقال مستقیم ارزهای رمزنگاری شده به یک تاجر، اکنون می توانند بلافاصله ارزهای رمزنگاری شده خود را به واحد پول فیات تبدیل کنند که می توانند در هر جایی که در سراسر جهان مسترکارت پذیرفته می شود، چه آنلاین و چه آفلاین، از آن خرج کنند،اخبار مربوط به کارت های اعتباری ارز دیجیتال به سرعت در سراسر توییتر پخش شد و اینفلوئنسرها جذابیت رو به رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تبلیغ کردند.

 ارزدیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی قابل سرمایه‌گذاری از مشروعیت تازه‌ای برخوردار است،در همین حال، مستر کارت در سرتاسر بازار ارزهای دیجیتال اثر انگشت خود را داشته است، و دلیل این کار ممکن است این باشد که او به جهانی شدن رواج شدن ارزهای دیجیتال امید داشته است، روزی دارایی‌های دیجیتال به عنوان بردار پرداخت مورد توجه قرار گیرند، مسترکارت با مشارکت با پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt اعلام کرد که قصد دارد به مشتریان در ایالات متحده اجازه دهد تا ارزهای دیجیتال را از طریق کیف پول های نگهبانی بخرند، بفروشند و نگهداری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها