|

به روز رسانی که بیت کوینی ها ۴سال در انتظارش بودند!

خبری خوش برای جامعه رمز ارزها!

bitcoin

به‌روزرسانی که جامعه ارز دیجیتال مدت‌ها یعنی حدود ۴سال در انتظارش بود بالاخره انجام؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به‌روزرسانی که جامعه ارز دیجیتال مدت‌ها یعنی حدود ۴سال در انتظارش بود بالاخره انجام شد،بزرگترین ارتقا و به روزرسانی در بلاک شماره ۷۰۹,۶۳۲ بیت کوین که تپروت نام دارد فعال شد. با توجه به گزارش های منتشر شده در بلاک چین ماینرهای این بلاک F2pool می باشد. صرافی کریپتوکراکن بر این باور است که به روز رسانی تپروت آغاز عصری جدید در شبکه بیت کوین است.

زمینه های ارزشمندی را برای توسعه نوآوری ها فراهم می‌کند، قابلیت  قرارداد هوشمند این است که وضعیت بلاک چین این ارز دیجیتال را از نظر امنیت، حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری مانند شبکه لایتنینگ حریم خصوصی را در مسیرهای لایه دوم ارتقا می دهد و به عملکرد کیف پول نیز کمک میکند همچنین نرخ‌های تراکنش‌های چند امضایی و پیچیده را به کمترین حد ممکن می رساند.

و این به روز رسانی ممکن است تاثیر بسزایی در افزایش قیمت بیت کوین داشته باشد و یک نکته بسیار مثبت برای سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال می باشد.فریم روزانه بیت‌کوین حدود ۶۴۷۵۰ دلار و نزدیک به منطقه حمایتی۶۵ هزار دلار است. نکته خوب اینکه بیت‌کوین بالاتر از میانگین متحرک ۲۱ است و می‌توان انتظار یک رالی خوب را داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها