|

۱۰۰میلیون دلار جابه جایی!

جابه جایی عجیب ریپل توسط نهنگ ناشناس!

xrp

آیابررسی تراکنش های انجام شده توسط نهنگی مشخص شد که صاحب این کیف پول ناشناس کیست؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-اتفاقی که خیلی زیاد در بازار رمز ارزها رخ میدهد جابه جایی پول توسط نهنگ های ناشناس می باشد.اکنون با بررسی تراکنش های انجام شده توسط نهنگی مشخص شد که یک کیف پول ناشناس تقریباً 100 میلیون دلار ریپل XRP را به صرافی متمرکز بیت‌هامبBithumb منتقل کرده است،تعداد ریپل‌های انتقال داده شده به این صرافی 88میلیون واحد بوده است.

وهیچ اطلاعاتی از این کیف پول در دسترس نمی باشد،بازار رمزارزها هنوز نسبت به این معامله گسترده واکنشی نشان نداده است و تغییری در قیمت ریپل نداشته در صورتی که در مقایسه با میانگین حجم روزانه این حرکت نهنگ می‌توانست قیمت ریپل را به شدت تحت تاثیر قرار دهد،تقریباً این جابه جایی وتعداد آن ها 50 درصد از کل حجم روزانه را نشان دهد.

اکنون در صرافی بایننس 167 میلیون دلار ریپل XRP باقی مانده است.در 10 روز گذشته، ریپل19 درصد از ارزش خود را در مقایسه با بالاترین سطح حمایتی در 9 نوامبر از دست داد. اما در عین حال، ریپل از اواخر سپتامبر در یک روند صعودی حرکت کرده است و به بالاترین حد خود در 58 روز رسید، اما اکنون در زمان انتشار، قیمت ریپلXRP حدود 1.05 دلار است که اکنون با این قیمت درحال معامله می باشد در حالی که بیش از 11 درصد نسبت به دیروز از دست داده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها