|

کمک مالی ۲ میلیون دلاری!

بازی محبوب ماجراجویانه RPG منبعی برای درآمد؟

arzdigital

پولموس (Polemos)، یک انجمن بازی برای کسب درآمد (P2E) متخصص در بازی‌های NFT، مبلغ ۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-پولموس (Polemos)، یک انجمن بازی برای کسب درآمد (P2E) متخصص در بازی‌های NFT، مبلغ ۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است تا روی بازی open-world role-playing خود هزینه کند.سبک نقش‌آفرینی (Role-Playing) یا به اختصار RPG، ژانری است که در آن گیمر به بازی در نقش فردی می‌پردازد. علاوه بر این که این تعریف بسیار کلی است، به آن ایرادی نیز وارد است. نحوه‌ی تعامل ایجاد شده توسط یک بازی ویدیویی به گونه‌ای است که در هر اثر از زیر شاخه‌ی این مجموعه سرگرمی، به جای فرد یا حتی گاوها موجودی ایفای نقش می‌کنیم و کنترل وی را به دست می‌گیریم.

و اکنون پولموس میخواهد با این بودجه اختصاصی ۲ میلیون دلاری شرایط بازیP2E را گسترده‌تر کند، جمع آوری کمک مالی ۲ میلیون دلاری توسط انجمن بازی ماجراجویی آرپی جی به رشد این بازی محبوب بسیار کمک کرد، به زودی آر پی جی در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به عنوان نسخه جدید از بتا بین طرفداران بازی عرضه خواهد شد، همانطور که گفتیم این بازی ماجراجویانه روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

 افراد موجوداتی به نام llluvials در دارایی خود اندوخته کرده و به عنوان ان اف تی NFT به بازار عرضه می کنند.کایران وارویک، یکی از بنیان‌گذاران ایلوویوم، اظهار داشت: انجمن‌هایی مانند پولموس به بازیکنان کمک می‌کنند تا سرمایه و ابزارهای لازم جهت ورود به متاورس را به دست بیاورند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها