|

قسمت دوم معرفی متاورس!

کاربران رمز ارز با به کار گیری متاورس موفق تر خواهند شد!

arzdigital

آیا یکی از مهم‌ترین پروژه‌های متاورس مالکیت کالاها و فضاهای دیجیتالی است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در قسمت اول با توجه به ارزنو به مفهوم متاورس و چیستی آن پرداختیم و در این قسمت قصد داریم شما را با کاربردهای آن آشنا کنیم. درحال‌حاضر بسیاری متاورس صرفا با بازی‌های دیجیتال می‌شناسند؛ اما باید بدانید که جهان متاورس چیزی ورای این‌هاست.

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های متاورس مالکیت کالاها و فضاهای دیجیتالی است. خریدوفروش انواع آثار هنری، زمین‌های مجازی، املاک و مواردی از این قبیل بسیار پرطرفدار است. درواقع شما با ارائه توکن، این کالاها و مستغلات مجازی را خریداری کرده و به نام خود ثبت می‌کنید.

شما می‌توانید در محیط متاورس ملاقات کاری و مجازی داشته باشید و با انتخاب شخصیت مجازی موردعلاقه و انتخاب لباس‌های مناسب برای آن، در جلسات مجازی شرکت کنید. این اتفاق می‌تواند خیلی جذاب باشد. درواقع شما از خودتان یک آواتار می‌سازید!

بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی نیز می‌تواند از کاربردهای مهم متاورس باشد. روش‌های جدید آموزش مانند بازی‌سازی روند آموزشی و تماس از راه دور در محیط متاورس ازجمله تفاوت‌های آن با آموزش مجازی حال‌حاضر است.

از دیگر کاربردهای متاورس به‌طور خلاصه می‌توان به بازی‌های کسب درآمدی، خریدهای آنلاین در محیط متاورس، گردشگری مجازی بدون هیچ هزینه‌ای، تحول اقتصادی با دارایی‌های دیجیتال و ... اشاره کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها