|

ادامه جنگ ایلان و مدیرعامل بایننس!

درخواست عاجزانه ایلان ماسک از دوج کوینی ها!

DOGCOIN

چرا ایلان ماسک بر این باور است که کاربران نباید دارایی خود را در صرافی ها نگه دارند؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-همانطور که در خبر های قبلی گفتیم ایلان ماسک مدیرعامل تسلا انتقاد شدیدی از چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی  بایننس کرد و همچنین بر این باور است که کاربران نباید دارایی خود را در صرافی ها نگه دارند ایلان ماسک در ادامه در مورد برداشت این دارایی ها صحبت کرد تاکید کرد که هولدر های دوج کوین از کلیدهای خصوصی private key و اطلاعات اکانت های خود محافظت کنند.

بار اول نیست که ایلان ماسک راجع به این موضوع صحبت می‌کند، همچنین توییتی در بهمن سال ۱۳۹۹ منتشر کرد و در آن توییت اعلام کرد که هر کیف پول دیجیتالی اجازه نمیدهد تا معامله گران حسابهای خود را کنترل کنند و نیز در آن زمان ایلان ماسک به صرافی  مت گوکس Mt.Gox که ورشکسته شده بود اشاره کرد که در سال ۲۰۱۴ حدود ۸۵۰۰۰۰ بیت کوین به طور ناگهانی مفقود شد. تاکید ایلان ماسک بر این است که صاحبان ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین به خاطر هکرهای اینترنتی احتمالی و سایر اتفاقات که غیر قابل پیش بینی است تا حد ممکن از نگهداری های رمز ارز در صرافی ها خودداری کنند.

علاوه بر ایلان ماسک، افرادی هستند که بر این باورند کاربران نباید رمز ارز های خود را در کیف پول ها نگهداری کنند زیرا جابجایی و انتقال آنها بسیار وقت گیر و طاقت فرسا می باشد و تا ممکن است کاربران تمام دارایی خود را از دست بدهند و کیف پول ها از هیچ حمایت امنیتی بالا برخوردار نیستند

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی