|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

۷۰ شرکت ژاپنی به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی!

arzdigital

بزرگترین شرکت‌های ژاپنی گروهی برای راه‌اندازی یک پلتفرم تسویه حساب بر بستر بلاکچین تشکیل دادند.

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز-بانک‌های خصوصی ژاپن در حال بررسی ارز دیجیتال به عنوان راهی ساده‌تر برای نقل و انتقالات بزرگ هستند و این می‌تواند سیگنالی مثبت برای بازار رمزارزها باشد.

به گزارش شایانیوز ونقل از تجارت نیوز مقامات ژاپنی گروهی متشکل از ۷۰ شرکت خصوصی ژاپنی و بزرگترین موسسات مالی این کشور تشکیل دادند تا راه‌اندازی ارز دیجیتالی مبتنی بر ین ژاپن و پلتفرم تسویه حساب بر پایه بلاکچین را بررسی کنند.این موضوع می‌تواند سیگنالی قوی در پذیرش سیستم بلاکچین از سمت دولت‌ها باشد. به گفته کازوهیرو توکیا، مدیر اجرایی صرافی‌های ژاپنی این ارز دیجیتال قرار است توسط سپرده‌های بانکی پشتیبانی شود و با نماد اختصاری DCJPY شروع به کار خواهد کرد.

این ارز دیجیتال قرار است به پلتفرمی برای تسویه حساب‌های بزرگ درون شبکه‌ای تبدیل شود.صرافی DEcurret مسول این پروژه است و به گفته رویترز این گروه مالی بزرگ از سال ۲۰۲۰ جلساتی را برای ایجاد یک پلتفرم تسویه حساب بر بستر بلاکچین شروع کرده است.

شرکت‌های میتسوبیشی، میزوهو، سومیتومو و پست بانک ژاپن جزو ۵ موسسه مالی بزرگ ژاپن محسوب می‌شوند که همگی بر راه‌اندازی این پلتفرم اصرار دارند.از طرفی ژاپن در حال گما‌نه‌زنی برای راه‌اندازی بانک مرکزی ارزهای دیجیتال است و به نظر می‌رسد این کشور قصد دارد این نهاد را در سال ۲۰۲۲ تاسیس کند.به نظر می‌رسد ژاپن سیاست‌های منعطفی در مقابل رمزارزها دارد و این می‌تواند کمک زیادی به بازار رمزارزها باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.


 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها