|

قراردادهای هوشمند!

دوج کوین وارد عرصه ای جدید شد؟

DOGCOIN

فعالیت قرارداد هوشمند یکی از راه های غیرمستقیم برای تعیین تعداد تراکنش هایی است که درشبکه درون زنجیره ای یک دارایی انجام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-فعالیت قرارداد هوشمند یکی از راه های غیرمستقیم برای تعیین تعداد تراکنش هایی است که درشبکه درون زنجیره ای یک دارایی انجام می شود.با توجه به داده‌های ارائه شده، دوج کوین Dogecoin وارد ۱۰ ارز برتر از نظر بیشترین تعداد استفاده از قراردادهای هوشمند بر روی شبکه اتریوم شناخته شده است،همچنین دوج کوین Doge در بین قراردادهای هوشمند جایگاه هفتم را به عنوان تعامل فعال در شبکه زنجیره ای کسب کرده است.و این میم کوین با رمزارزهایی زنجیره ای هوشمند مانند:بایننس، بایننس USD و چیا کوین در صدر جدول قرارگرفت. 

استفاده از قراردادهای هوشمند معمولاً به معنای افزایش فعالیت خرید است زیرا برای استفاده از قرارداد هوشمند یک ارزدیجیتال، کاربران باید مقدار چشمگیری توکن یا کوین داشته باشند.در حالی که داده های زنجیره ای Doge نشان می دهد که افراد زیادی شروع به خرید از دوج کوین کرده اند، ولی داده های بازار خلاف این را نشان می دهد. طبق گزارش نموداری TradingView، جفت‌های معاملاتی Doge/USD تا 10 درصد از ارزش خود را از دست خواهند داد.دوج کوین امرور 0.188 دلار را تجربه کرد. آخرین باری که Dogecoin در همین سطح معامله می‌شد اواخر سپتامبر بود. رشد سریع ارزش این ارز با چرخه کلی صعودی در بازار ارزهای دیجیتال همراه شد!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها