|

آشنایی با متاورس قسمت۵

دنیایی ماورایی متاورس روشن تر از همیشه!

متاورس

دنیایی ماورایی رشد بسیار خوبی داشته‌اند و به همین نسبت توکن‌های پروژه‌ها هم توانسته‌اند جایگاه خوبی در روند بازار داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دنیایی ماورایی رشد بسیار خوبی داشته‌اند و به همین نسبت توکن‌های پروژه‌ها هم توانسته‌اند جایگاه خوبی در روند بازار داشته باشند. ما در این مطلب به معرفی این پروژه‌ها و توکن‌ها می‌پردازیم.

باتوجه به ارز نو وایلدر ورلد (Wilder World) یک پروژه متاورس پنج بعدی بر بلاک‌چین اتریوم بوده و توکن ویلد مخصوص این پروژه است. از دیگر پروژه‌های متاورسی می‌توان به RedFox Labs با توکن RFOX اشاره کرد که پاداش خوبی دارد و ارزش بازار مناسبی را هم از آن خود کرده است. از سوی دیگر پروژه DEEPSPACE با توکن دی پی اس را داریم که بازی کسب درآمدی است و کاربران می‌توانند هم از طریق بازی و هم با سرمایه‌گذاری روی توکن کسب درآمد داشته باشند.

از دیگر پروژه‌های متاورس می‌توان به دیسنترال گیمز و توکن دی جی اشاره کرد که امکان استفاده از بازی، کسب پاداش و خرید توکن را فراهم می‌آورد. پروژه اینفینیتی با توکن EFI نیز مورد توجه است و بر پولکادات تمرکز دارد. بهتر است متاورس بلاکتوپیا و توکن BLOK را نیز بشناسید. این پلتفرم پیشرفته‌ترین تجربه واقعیت مجازی را برای جامعه ارز دیجیتال فراهم می‌کند و توکن قابل رشدی دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها